کارخانه تولید چرم مصنوعی زرین

چرم مصنوعی زرین یکی از کارخانه های فعال در زمینه تولید کیف پول چرم طبیعی و عرضه انواع چرم مصنوعی برای مصارف متنوع و گوناگون از جمله چرم مصنوعی کیف و کفش، مبلمان، دکوراسیون و … می باشد. در تهیه این چرمها؛ محصول ساخته شده توسط انسان است که در کارخانه‌ها با مواد اولیه کاملا مصنوعی مثل PVC، روغنهای شیمیایی و … تولید می شود. چرم مصنوعی به عنوان جایگزینی ارزان قیمت به جای چرم طبیعی به کار می‌رود که این چرم علاوه بر هزینه پایین از مقاومت و کارایی بسیار بالاتری نیز برخوردار است.

 

چرم مصنوعی زرین انواع چرم مصنوعی زرین

چرم مصنوعی یکی از ابزار قدیمی و مورد استفاده انسان های نخستین بوده است چرم مصنوعی در دو نوع چرم وینل و پلی اورتان در صنایع مختلف از جمله پوشاک و وسایل خانه هم چنین روکش ماشین و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرم پلی اورتان آنکه به آن چرم PU  نیز گفته می‌شود یکی از محصولات باکیفیت چرم مصنوعی است که می‌تواند در ارتباط مستقیم با پوست انسان ها قرار بگیرد و هیچ گونه حساسیتی نیز به وجود نمی آورد.
نمونه دیگر از چرم مصنوعی، چرم مصنوعی منفذدار است این چرم برای اولین بار در یکی از نمایشگاه های واقع در شیکاگو به نمایش درآمده است و بیشترین کاربرد این محصول برای استفاده از ابزار سوارکاری است.

نوع دیگر چرم مصنوعی چرم ونیل است که این نسبت به چرم پلی اورتان گفته شده ظرافت و آن قابلیت تنفس را ندارد و بیشتر برای محصولاتی که رطوبت کافی دارند مانند جلد کتاب استفاده می‌شود.

 

یکی دیگر از انواع مهم چرم مصنوعی، چرم دورو یا اشبالت است این نوع از ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی توسط لایه های فشرده شده به ضخامت ۵ تا ۸ میلیمتر به وجود آمده‌اند.

 

چرم مصنوعی زرین

فروشنده عمده چرم مصنوعی زرین

محصولات چرم مصنوعی زرین با توجه به تنوع بالایی خود در تعداد زیادی وارد بازار می‌شود تولیدکنندگان این محصولات با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام به تولید محصولات می‌کند، عرضه کننده نیز سعی می‌کند با پخش تمام محصولات در تمام کشور نرخ ثابتی برای قیمت محصولات چرم مصنوعی به وجود بیاورد.

به طور کلی محصولات چرم مصنوعی زرین دارای قیمت مناسبی هستند اما این محصولات در تنوع کالایی بالا و همچنین در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می شود تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی کار بسیار راحتی است. کافیست به قیمت دو محصول چرم توجه کنید و می‌بینید که قیمت چرم مصنوعی بسیار پایین‌تر از چرم طبیعی است.

شما میتوانید برای خرید یک محصول کفش چرم تبریز با کیفیت به مراجع تولیدی واقع در سراسر کشور مراجعه کنید و یا با خرید این محصول از طریق سایت‌های اینترنتی مربوطه یک خریدی مطمئن و با کیفیت در عین حال با کمترین قیمت داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما