چرم مصنوعی طوسی و مرکز پخش آن در بازار

به طور کلی چرم مصنوعی بر خلاف چرم های طبیعی که طی عملیات دباغیبه دست می‌آید، این نوع جرم ها لایه لایه هستند. لایه اول اسفنج لایه دوم pvc یا پلی اورتان و لایه سوم روکش است که معمولاً نوعی پارچه است، تولید می شوند. که در این بین چرم مصنوعی طوسی مشتریان خاص خود را دارد.

 

چرم مصنوعی طوسی

ویژگی های ظاهری چرم مصنوعی طوسی جهت خرید

از لحاظ ظاهری شکل چرم های مصنوعی با هم با یکدیگر متفاوت است. به طوری که تنوع رنگی و بافتی چرم های مصنوعی آنقدر بالا است که انتخاب از میان آن ها دشوار می شود. جنس لایه زیرین پشت چرم معمولاً از پنبه  تولید شده است. از چرم مصنوعی در تولید انواع لباس ها و کیف و کفش ها استفاده می شود.

از ویژگی‌های چرم های مصنوعی می‌توان به خاصیت ضد عفونی، وزن بسیار سبک، راحتی در حین انجام کار ،دارا بودن بافت یکنواخت، قابلیت دوخت با دست علاوه بر چرخ خیاطی و در کنار همه این ها قیمت ارزان آن اشاره کرد و این عوامل باعث شده است که طرفداران چرم مصنوعی نسبت به چرم های طبیعی بیشتر شود. چرم های مصنوعی در طرح های لمه دار، ساده، ورنی و  طرحدار و غیره تولید می‌شود. رنگ بندی مشکی قرمز ،عسلی، طوسی، سبز ،خردلی و غیره باعث شده است تا در صنعت کیف و کفش سازی از از این محصول استفاده ویژه شود.

چرم مصنوعی طوسی

 

یک چرم مصنوعی خوب چه ویژگی هایی دارد

چرم مصنوعی طوسی یکی از مشتری پسند ترین رنگ های موجود در چرم به حساب می آید که بسیار براق است و از نظر ظاهری بسیار شکیل می باشد این محصول در کارخانه های بزرگ و در وزن مختلف تولید می شود و آماده خرید است.طرح هایی که بر روی این نوع چرم مصنوعی طوسی زده می‌شود که بسیار پرطرفدار هستند عبارتند از طرح پانچی ،طرح اکلیلی، طرح گل ،طرح حصیر ،طرح کروکودیلی که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

یک چرم مصنوعی خوب معمولاً دارای مشخصات زیر می باشد:

  1. برش و دوخت چرم باید به آسانی صورت پذیرد.
  2. جای سوزن بر روی چرم نماند.
  3. از لحاظ ظاهری چشم نواز باشد
  4. چرم مصنوعی باید با یک پارچه و آب ولرم به راحتی تمیز شود
  5. چرم مصنوعی به راحتی ترک ترک نمیخورد و پوسته پوسته نمی‌گردد
  6. در برابر خراش مقاوم است
  7. دوام بالایی دارد
  8. بسیار گرم می کند.
  9. چروک نمی شود.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما