فروش عمده چرم مصنوعی هولوگرامی در بازار

امروز چرم به یکی از محصولات پرطرفدار و پر مصرف تبدیل شده است که بشر امروز به دنبال استفاده از آن در صنایع گوناگون می باشد از جمله کارایی که چرم مصنوعی هولوگرامی دارد استفاده در صنعت نساجی و کیف و کفش سازی است. به طور کلی دارای دو دسته هستند: چرم  طبیعی و چرم  مصنوعی که ما در اینجا می خواهیم به آنها بپردازیم.

 

چرم مصنوعی هولوگرامی

انچه که راجع به چرم مصنوعی هولوگرامی باید بدانید:

چرم مصنوعی هولو گرامی در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود یکی از چرم های برجسته ای که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده است چرم مصنوعی هولوگرامی است و خریدش به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر می باشد.

چرم های مصنوعی به لحاظ ظاهری زیبا  شباهتی ویژه‌ای به چرم طبیعی دارند و اغلب تشخیص آنها از یکدیگر کار دشوار است.نوعی از چرم ها پوست حیوانات تولید می‌شود و به این ترتیب که پوست حیوانات را می کنند،در فرایند دباغی به چرم تبدیل می شود.

البته این چرم دارای کیفیتی بسیار زیاد و قیمت خیلی بالایی می باشد اما درچرم های مصنوعی حیوانی درگیر نمی‌شود و همه روش‌ها به صورت مصنوعی است اما کیفیت بسیار بالایی دارند در کنار قیمت پایین موجب شده است تا این چرم ها جایگاه ویژه ای داشته باشند.

 

چرم مصنوعی هولوگرامی

بزرگترین مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی هولوگرامی

یکی از شکیل ترین و جدیدترین محصولات چرم مصنوعی، چرم مصنوعی هولوگرامی است که زیبایی بی نظیر و چشم نوازی را دارا می باشد یکی از ویژگی های چرم مصنوعی هولوگرامی، مقاومت بسیار بالای آن می باشد.

این چرم  معمولاً دارای سطح براق و درخشندگی خاص هستند رنگ پذیری آنها بالاست و به همین دلیل در رنگ های متنوع و مختلف تولید می‌شود و در صنعتی و کمپرست سازی کاربرد فراوانی دارد. چرم در برابر پوسیدگی بسیار مقاوم هستند و در صورت کثیف شدن به تنهایی با یک دستمال پاک می شوند و مثل قبل تمیز می شوند.  رنگهای قرمز مشکی آبی نقره‌ای طلایی سفید خاکستری و غیر تولید میشود.

چرم مصنوعی هولوگرامی یکی از شناخته شده ترین چرم‌های وارد شده به  کشور می باشد که علاوه بر محبوبیت بسیار بالایی که در بازارهای داخلی پیدا کرده است در بازارهای خارجی هم خوش درخشیده اند و به همین دلیل آن ها بسیار پر رونق شده است. این محصول در بسته بندی های مختلفی وجود دارد چرم هولو گرامی طرح زیبایی دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، قبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما