بازار خرید چرم مصنوعی بدون واسطه

بازار خرید چرم مصنوعی امروزه بسیار داغ است. زیرا تولید هر مدل چرمی برای صنایع مختلف امکان پذیر است و چرم مصنوعی در ساخت هر وسیله ای قابل استفاده می باشد و جلوه ی آن را دو چندان می کند. خرید چرم مصنوعی به دلیل تنوع در قیمت و کیفیت آن کار راحتی نیست؛ از این رو برای دریافت راهنمایی تخصصی در زمینه کیفیت و قیمت می توانید روی ما حساب کنید.

 

بازار خرید چرم مصنوعیانواع چرم مصنوعی از نظر ساخت

از انوع چرم مصنوعی می توان به سه نوع از معروف ترین آن ها آن اشاره کرد:

  • چرم پی یو
  • چرم پی وی سی
  • چرم میکروفایبر

حال به اختصار به توضیح هر یک از این ها می پردازیم:

چرم pu: چرم مصنوعی پی یو نوعی چرم است که بیشتر در اکثر صنایع مرتبط به خصوص در تولید کفش و قطعات خودرو به کار می رود. در این نوع چرم پلی اورتان بر روی یک لایه ی زیرین کشیده می شود و دلیل نامگذاری آن هم همین است، پی یو دو حرف اول این ماده است.

چرم pvc: چرم مصنوعی پی وی سی یکی از پرفروش ترین چرم های مصنوعی است و از مهم ترین دلایل آن شباهت بسیار زیاد آن به چرم طبیعی مخصوصاً چرم طبیعی گاوی است. از انواع کاربرد این چرم نیز می توان به تولید پوشاک، علی الخصوص دستکش و کاپشن چرمی اشاره کرد.

چرم میکرو فایبر: چرم میکروفایبر یک چرم درجه یک تازه تولید شده در چرم مصنوعی است. این چرم به دلیل مزایایی از قبیل مقاومت در برابر سرما، مقاومت در برابر سایش و فرسودگی، مقاومت در برابر جریانهای مختلف هوایی، رطوبت و… به گزینه ای عالی برای جایگزینی چرم طبیعی در بازار خرید چرم مصنوعی تبدیل شده است.

چرم میکروفایبر ترکیبی از: چرم مصنوعی و پارچه چرم است.

 

بازار خرید چرم مصنوعی

چرم مصنوعی مرغوب را از کجا تهیه کنیم؟

دو روش برای خرید چرم مصنوعی وجود دارد. اول آن که به بازار مراجعه کرده و چرم مصنوعی مورد نظر خود را تهیه کنید. روش دیگر این است که از طریق فروشگاه های اینترنتی که عمدتا به صورت مستقیم نمایندگان فروش کارخانجات تولید این محصول هستند خرید خود را انجام دهید. عموماً خرید چرم مصنوعی از روش اول مرسوم تر است، اما آیا امکان مراجعه به بازار و خرید حضوری برای همه فراهم است و سوال مهم تر این که آیا مرسومیت خرید حضوری دلیل بر درست تر بودن آن نیز هست؟ قاعدتا خیر. بهترین روش خرید چرم مصنوعی خرید آنلاین است زیرا همان طور که گفته شد شما به طور مسقیم با نمایندگان فروش تولیدی ها ارتباط برقرار کرده و بدون واسطه و محدودیت در موجودی یا تنوع در رنگ و طرح، خریدی خوب و مقرون به صرفه را تجربه خواهید کرد.

 

بازار خرید چرم مصنوعیقیمت چرم مصنوعی با کیفیت در بازار

متاسفانه مانند هر کالای دیگری در بازار خرید چرم مصنوعی نیز به صورت چشمگیری با نوسان قیمت رو به رو هستیم و بزرگترین دلیل آن تغییر قیمت مواد اولیه که بیشتر آنها خارجی و وارداتی بوده؛ می باشد. از دیگر دلایل اختلاف و تنوع قیمت، نوع چرم مصنوعی است که تاثیر قابل توجهی در قیمت آن دارد با این حساب نمیتوان قیمت مشخصی برای چرم مصنوعی اعلام کرد. اما ما برای کمک به شما آماده ایم، شما می توانید با ما تماس گرفته و از قیمت و دیگر ویژگی های چرم مصنوعی مورد نظر خود مطلع شده و سفارش خود را ثبت کنید. مشاورین fauxleather.ir در طول شبانه روز پاسخگو شما هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما