مرکز چرم مصنوعی فروش ها به صورت عمده

ویژگی های مختلف کیف پول چرم طبیعی مانند قیمت مناسب و ارزان، تنوع طرح و رنگ، دوام و ماندگاری بالا موجب شده است چرم مصنوعی فروش بیشتری پیدا کند. و در صنایع مختلفی از این نوع چرم بهره‌ گیرند. کاربرد این محصول استفاده از آن در صنعت تولید مبل، تهیه فرش‌های چرمی، روکش صندلی ماشین و تزئینات داخلی آن، همچنین تهیه لوازم و تزئینات منزل است. قیمت ارزان چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی، کاربرد آن را از لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه کرده است.

 

چرم مصنوعی فروش

انواع چرم مصنوعی

چرم مصنوعی در انواع مختلفی تولید می‌گردد. در واقع چرم مصنوعی دارای تنوع بیشتری نسبت به چرم طبیعی است. چرم پلی‌اورتان نوعی چرم پر کاربرد با ویژگی هایی مانند دوام و استحکام بالا، ظرافت و انعطاف مناسب است. از این نوع چرم برای تهیه البسه و روکش مبل می توان استفاده نمود. چرم مصنوعی وینیل نیز شباهت زیادی به چرم پلی اورتان داشته، اما ظرافت و انعطاف آن کمتر است.

از چرم پلی وینیل برای تهیه جلد کتاب نیز می توان استفاده نمود. چرم اکلیلی را به سبب صاف و براق بودن آن و زیبایی خاصی که دارد، در تهیه لوازم و تزئینات لوکس مورد استفاده قرار می‌دهند. چرم اشبالت نوع دیگر چرم است که ترکیبی از چرم مصنوعی و چرم طبیعی می باشد. چرم مصنوعی فروش زیادی را در بازار ها دارد.

از چرم اشبالت بیشتر در تهیه کیف و کفش استفاده می شود. چرم اشبالت دورو و پرز دار است. چرم منفذ دار به دلیل منافذی که در لایه های مختلف آن وجود دارد، در بازار فروش با استقبال زیادی مواجه شده است. این نوع چرم شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد.

چرم طرح‌دار به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد جزء پر فروش‌ترین نوع چرم مصنوعی است.

 

چرم مصنوعی فروش

بازار چرم مصنوعی فروش ها در تهران

چرم مصنوعی توسط مراکز متعددی تولید و روانه بازار فروش می‌گردد. اگر می خواهید چرم درجه یک و باکیفیت را خریداری نمایید، بهتر است با برندهای برتر تولیدکننده این محصول آشنا شده و چرم مصنوعی مورد نظر را از بین این برندها و از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. چرم مصنوعی فروش بسیار زیادی را دارد.

به دلیل کاربرد و قابلیت های مختلف کفش چرم تبریز بازار فروش چرم مصنوعی از رونق بالایی برخوردار بوده و ممکن است برخی متقلبان و کلاهبرداران به بازار فروش این محصول راه پیدا کرده و چرم مصنوعی بی‌کیفیت را به قیمت چرم مصنوعی درجه‌ یک، به شما بفروشند. به همین دلیل در خرید چرم مصنوعی باید دقت و حساسیت بیشتری به خرج داد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید انواع چرم مصنوعی، با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما