فروش عمده چرم مصنوعی طلایی براق در بازار تهران

چرم مصنوعی بر خلاف قیمت مناسبی که دارند نسبت به چرم‌های طبیعی تنوع بسیار زیاد و طرح و رنگ‌بندی‌های مختلفی را دارا هستند و باکیفیت بالا روانه بازار می‌شوند. در میان چرم‌های مصنوعی با رنگ‌بندی‌های متفاوت و متنوع چرم مصنوعی طلایی براق یکی از خوش‌رنگ‌ترین و پرفروش‌ترین چرم‌های مصنوعی به‌حساب می‌آید. چرم‌های مصنوعی یکی از بهترین اختراعات انسان است که در ساخت آن نیز هیچ موجود زنده ای از بین نمی‌رود.

 

چرم مصنوعی طلایی براق

تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی چیست؟

چرم مصنوعی برخلاف چرم‌های طبیعی تنوع بسیار بالایی دارند از این چرم‌ها برای روکش کیف و کفش مبل، پوشاک می‌توان استفاده نمود. این چرم مصنوعی از مواد شیمیایی تهیه شده‌اند که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به چربی طبیعی دارد.

بازار فروش چرم مصنوعی بسیار پررونق و داغ شده است زیرا این محصول از قیمت پایینی برخوردار است و جایگزین مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای به‌جای چرم طبیعی است.

چرم مصنوعی به‌راحتی ترک نمی‌خورد و پوسته‌پوسته نمی‌گردد درصورتی‌که چرم طبیعی خیلی زود پوسته‌پوسته می‌شود و از بین می‌رود. چرم مصنوعی با یک‌پارچه و آب ولرم به‌راحتی تمیز شود درصورتی‌که چرم طبیعی تمیزکردن آن دشوار است و به‌راحتی لک‌های آن از بین نمی‌رود.

 

چرم مصنوعی طلایی براق

مرکز پخش عمده چرم مصنوعی طلایی براق در بازار

ذکر برخی ویژگی ها و خصوصیات چرم مصنوعی

  • چرم مصنوعی از مواد شیمیایی به‌اضافه پارچه ساخته می‌شود.
  • الگوی چرم‌های مصنوعی بسیار منظم و مرتب است.
  • چرم‌های مصنوعی پس از برش خوردن لبه‌های تمیز و صافی خواهند داشت.

چرم مصنوعی طلایی براق از نوع چرم‌های لوکس و لاکچری به‌حساب می‌آید که برای محصولات زنانه کارایی فراوانی دارد. اگر بتوانید بدون واسطه چرم‌های مصنوعی را خریداری نمایید؛ این محصول را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه به دست بیاورید.

چرم مصنوعی طلایی براق برای خانم‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد. این نوع چرم در نور درخشش خاصی می‌دهد و خودنمایی می‌کنند، به همین خاطر پوشاکی که از چرم براق تولید می‌شوند بسیار مناسب برای جشن‌های عروسی و مجالس ویژه است.

چرم مصنوعی طلایی براق یکی از مشتری‌پسندترین رنگ‌های موجود در چرم به‌حساب می‌آید که بسیار براق است و از نظر ظاهری بسیار شکیل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما