کارخانه تولید چرم مصنوعی فانتزی

چرم مصنوعی فانتزی با توجه به مواد اولیه کاملا مصنوعی خود از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و همچنین این نوع چرم قابلیت طرح پذیری بالا و برش ساده نیز دارد. این ویژگی های باعث شده این نوع چرم به راحتی به شکل و طرح های فانتزی تبدیل شود. امروزه چرم مصنوعی با رنگ  و بافت ها اصلاح شده توانسته مشتریان و علاقه مندان زیادی در سرتاسر جهان کسب کند.

 

چرم مصنوعی فانتزی

مقایسه چرم مصنوعی و طبیعی

به صورت کل عمده ترین تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی اختلاف قیمتی آن ها است. چرم مصنوعی به دلیل مواد اولیه ارزان قیمت و تولید سریع آن قیمت نهایی بسیار پایین تری نسب به چرم طبیعی دارد.

تفاوت دیگر را میتوان تنوع در مدل ها و رنگ بندی چرم مصنوعی دانست.

چرم مصنوعی در انواع و طرح های متفاوتی تولید میشود که دارای کیفیت متنوعی نیز هست، به طور کلی چرم مصنوعی از نوعی “پلی” بهتر است، چرا که با محیط زیست سازگاری بوده و راحت تر تمیز میشوند.

به توجه به نوع تولید سنتی چرم طبیعی تعداد عرضه آن محدود است. در حالی که در تولید چرم مصنوعی از ماشین و ابزار آلات پیشرفته استفاده شده که باعث میشود سرعت و تعداد تولید آن بسیار بیشتر چرم طبیعی باشد.

عموما بیشترین ویژگی این چرم که مورد تحسین مشتریان است بادوام بودن و همچنین مقاومت این محصول در برابر خراشیدگی است. این محصول با داشتن ساختار دانه ای دارای سطح یک نواخت است. و همچنین چرم مصنوعی بر عکس چرم طبیعی به مرور زمان خشک نمیشود.

 

چرم مصنوعی فانتزی

تولید کننده چرم مصنوعی فانتزی

مشتریان چرم مصنوعی، عمدتا ثابت هستند و کیفیت تولید عالی و البته قیمت خوبی که در خرید این محصول وجود دارد، جزو دلایل اصلی جذب مشتری است. چرم مصنوعی فانتزی امروزه با  طراحی های جدید و البته شیک در بازارهای فروش وجود دارند.

شرکت های تولید انواع چرم مصنوعی فانتزی با توجه به نیاز خریداران خود و با استفاده از متریال های مناسب، این نوع محصول را در کیفیت های متفاوتی تولید نموده اند.

به صورت کلی،  فروش چرم مصنوعی توسط فروشگاه های تحت پوشش شرکت تولیدی انجام میگیرد که با تولید محصولی بسیار با کیفیت و استفاده از مواد اولیه مرغوب توانسته نقش پر رنگی در بازار خرید و فروش کشور ایفا نماید و فروش را به صورت کلی و عمده برای دو طرف معامله سود دهی بالاتری دارند و از لحاظ هزینه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید چرم مصنوعی با ما در تماس  باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما