کارخانه تولید چرم مصنوعی تهران دلتا

کارخانه تولید چرم مصنوعی تهران دلتا کجاست و چه محصولاتی تولید میکند؟ برای خرید و فروش با این کارخانه چگونه باید با آن ارتباط داشت؟ در ادامه به معرفی این کارخانه و دستاورد هایش میپردازیم.
همواره با ورود تکنولوژی های مدرن، محصولات جدید نیز پدید می آیند. در زمینه چرم هم این مسله صادق است. از گذشته تا امروز صنعت چرم سازی پیشرفت هایی کرده است. ولی مهمترین تغییری که در آن به وجود آمد، ورود چرم مصنوعی به بازار صنایع محصولات چرمی بود. چرم مصنوعی نوع غیر طبیعی چرم است که دیگر از پوست حیوانات ساخته نمیشود بلکه از طریق ترکیب مواد پیلیمری حاصل میشود. چرم مصنوعی به دلیل قیمت پایین و تنوع زیاد در تولید محصولات مختلف، روز به روز جای خود را در صنایع مرتبط باز تر میکند. در این میان کارخانه جات متعددی وارد کارزار رقابت شده اند و با تولید محصولاتی بهتر سعی در قبضه بازار را دارند.

 

کارخانه چرم مصنوعی تهران دلتا

در دهه های گذشته به دلیل ضعف در تولیدات داخلی و عدم تامین نیاز مواد اولیه صنایع مختلف، همیشه مسله واردات مطرح بود. ما مجبور بودیم برای تولید محصولات چرم مصنوعی، از کشورهای دیگر چرم مصنوعی وارد کنیم. ولی در سال ۱۳۷۷ به لطف مصوبه هیئت وزیران، شرکت تهران دلتا با هدف تولید زیره کفش و سایر محصولات PVC و PU تاسیس شد سرمایه اولیه این شرکت یک میلیون و دویست هزار دلار بود و با مشارکت ۴۹% شرکت دلتا ایتالیا آغاز به کار کرد. این شرکت در تهران قرار دارد و کارخانجات این شرکت در زمینه تولید انواع زیره کفش و محصولات مختلف چرم مصنوعی فعالیت دارند. زیره تولید شده توسط این شرکت از جنس پلی اورتان بوده و بسیار مقاوم است. تاسیس این شرکت زمینه واردات این کالا را کاهش داد و باعث افزایش تولیدات این محصولات در داخل کشور شده و در نهایت از خروج ارز از کشور ممانعت کرد.

راههای ارتباطی با کارخانه تهران دلتا

به دلیل وسعت بالای این کارخانه و میزان تولید بسیار زیاد محصولات، همکاری با این شرکت سبب تامین ۱۰۰% نیاز شما میگردد از طرفی چون تولید بدون واسطه صورت میگیرد. هزینه تمام شده برای شما بسیار مناسب است. و زمینه پیشرفت کاری را فراهم میکند. شما میتوانید از طریق مراجعه حضوری یا از طریق وبسایت کارخانه و نیز به وسیله سایت چرم ایران با کارخانه چرم مصنوعی تهران دلتا در ارتباط باشید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

3

  1. سلام.خسته نباشید.من تولید کننده دورفرمان ماشین هستم.چرم از نمایندگی های شما خرید می کنم متری ۱۸۸ تومن.
    یه تولید کننده واسمون چرم اورده متری ۱۸۴ چرم دلتا
    چجوری میشه مسقیم از خود کارخونه خرید کرد.۱طاقه و ۲ طاقه خرید می کنم

    • سلام و وقت بخیر
      در خدمتتون هستیم
      از کدوم مدل ، چه رنگی ( با چه کدی ) و از هر رنگ چند طاقه میخواین؟

  2. سلام از تهران هستم ۳ تا ۵ هزار متر چرم مصنوعی پشت کتی یا چیزی بصرفه میخوام اگه موجودی هر چی باسه تو رنج قیمتش برامون مهم و بصرفه باشه میخوام فوری لازم دارم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما