چرم مصنوعی پلی اورتان چیست؟

چرم گاوی پلی اورتان چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کدام کارخانه جات تولید این کالا را برعهده دارند؟ در ادامه قصد داریم پیرامون این موضوع بیشتر صحبت کنیم لطفا با ما همراه باشید.
امروزه چرم مصنوعی یکی از پرکاربردترین چرم ها برای تولید اکثر محصولات چرمی است. کارخانه های مختلفی در ایران به دلایل مختلفی در حال آمیزش این چرم در کنار چرم های طبیعی هستند تا بتواند در کنار تنوع پذیری بیشتر محصولاتشان، سود خوبی نیز عایدشان شود. اما چگونه چرم مصنوعی باعث سود آوری میشود که همه دنبال استفاده و عملیاتی کردن این چرم در سیستم تولیدات خود هستند؟ در جواب باید به ارزان تر بودن این چرم نسبت به چرم طبیعی اشاره کرد، که باعث گرایش ابرقدرت ها بازار چرمسازی به این نوع چرم شده است.

چرم مصنوعی پلی اورتان چیست و کاربرد آن

این نوع چرم از خانواده چرم های مصنوعی است که از ترکیبات مواد پیلیمری با پلی اورتان تولید میشود و شباهت بالایی به چرم طبیعی دارد به گونه ایی که تشخیص چرم طبیعی از نوع مصنوعی کار هر کسی نیست و نیاز به کارشناس دارد. این نوع چرم یکی از بزرگترین مواد اولیه برای تولید محصولات مختلف چرمی است. این چرم همچنین خاصیت ضدباکتریایی داردو قیمت بسیار ازرانی نسبت به نوع طبیعی دارد. از دیگر خصوصیات این چرم میتوان به تنوع پذیری بالای آن اشاره کرد. در دنیای زیبایی و مد، باید هر چند وقت به فکر تغییرات ظاهری در اجناس خود باشیم. از طرفی به دلیل اینکه مواد به کار رفته در این محصول، پیلیمری و قابل دستکاری است، به راحتی میتوان طرح های مختلفی روی آن ایجاد کرد تا مورد پسند مشتریان قرار گیرد. انواع چرم مصنوعی پلی اورتان در ساخت اجناس مختلفی به کار میرود که مهمترین آنها عبارتند از:

  • تولید فلکسی و بنر
  • تولید کفش و کیف چرم
  • تولید پارچه های ضد آب
  • تولید چادر های مسافرتی و سایبان
  • تولید فرش ها و زیر اندازها
  • و غیره

کارخانه های چرم مصنوعی پلی اورتان

تولیدکنندگان چرم مصنوعی به دلیل قیمت مناسب این نوع چرم و سطح کاروری بالایی و نیز تنوع پذیری زیاد، این چرم در اولویت های تولیدی خود قرار میدهند. بنابراین کارخانه های تولیدکننده چرم مصنوعی پلی اورتان زیاد است شما برای سهولت در ارتباط و خرید و فروش اجناس خود با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما