معرفی شرکت چرم مصنوعی سپهر

شرکت چرم مصنوعی سپهر چیست و در کجا قرار دارد؟ محصولات تولیدی این شرکت در چه زمینه هایی است؟ چگونه باید با شرکت سپهر ارتباط داشت؟ در ادامه به معرفی این شرکت میپردازیم.
با گذشت زمان شرکت های مختلفی به این نتیجه رسیدند که برای چرم طبیعی باید جایگزینی پیدا کنند که هم از نظر قیمت به صرفه تر باشد و نیز، مراحل تولید آن کوتاه تر باشد تا به سرعت به تولید محصول نهایی دست یابیم. از همین رو بررسی و تحقیقات برای یافتن جایگزینی مناسب برای این کار آغاز شد. و در نهایت به چرم مصنوعی دست یافتند. این نوع چرم دیگر با پوست حیوانات سرو کار نداشت بلکه از طریق ترکیبات پیلیمری و واکنش های شیمیایی با هم پدید می آمد. از مهمترین مشخصه های این چرم کم هزینه بودن تولید و کوتاه بودن مراحل تولید بود. از همین رو شرکت های متعددی در این زمینه شروع به فعالیت کردند. و با تولید انواع مختلف این چرم و تامین نیاز داخلی، به صادرات این محصول نیز روی آوردند. و با صادرات این محصول زمینه رشد کمی و کیفی را برای آقتصاد کشور رقم زدند. از مهمترین شرکت هایی که تلاش زیادی در این زمینه انجام داد، شرکت چرم مصنوعی سپهر است.

معرفی شرکت چرم مصنوعی سپهر

این شرکت در سال 1381 در تهران شروع به کار کرد و با هدف تولید انواع چرم مصنوعی pvc به کار خود ادامه داد. کارخانه جات این شرکت با به کار گیری نیروی متخصص و ماهر و همچنین به کار گیری ماشین آلات صنعتی پیشرفته، تولیدات خود را به میزان بالایی افزایش دادند و زمینه صادرات این محصولات را به کشور های دیگر فراهم کردند. شرکت چرم مصنوعی سپهر به واسطه فعالیت های گسترده، در سال 1388 موفق به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران شد و در سال 91 نیز به صادرکننده برگزیده استان البرز نایل آمد.

محصولات شرکت چرم مصنوعی سپهر

این شرکت از بدو تاسیس خود با هدف تولید چرم مصنوعی پی وی سی پا به عرصه نهاد و عمده تولیدات آن به صورت چرم مصنوعی کیفی، کفشیف مبلی و روکش صندلی است. که با کیفیت عالی تولید شده و آماده تولید محصول نهایی میباشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما