معتبرترین کارخانه چرم مصنوعی زنجان

چرم مصنوعی چیست و چه مشخصات و کاربردی دارد؟ معتبرترین کارخانه چرم مصنوعی در زنجان کدام است و برای خرید چرم مرغوب چگونه با کارخانه باید ارتباط داشت؟ در این مطلب به توضیح و پاسه سوالات بالا میپردازیم.
چرم مصنوعی و کیف پول چرم برخلاف چرم طبیعی، از پوست حیوانات استفاده نمیشود. در واقع این نوع چرم با استفاده از ترکیب شدن مواد پیلیمری که پلی وینیل کلراید اصلی ترین ماده آن است تولید میشود. امروزه نیز به دلیل تقاضای بالای این نوع چرم، تولید و عرضه آن بسیار گسترش یافته است.

مشخصات و کاربرد چرم مصنوعی

همتنطور که قبلا هم گفتیم، برای تولید چرم مصنوعی از پوست حیوانات استفاده نمیشود بلکه مواد پیلیمری جای پوست را میگیرند. چرم مصنوعی به صورت کلی به دو نوع تقسیم میشود که عبارتند از:

  1. چرم مصنوعی pvc
  2. چرم مصنوعی پلی اورتان

نوع pvc این چرم از ترکیب یک لایه skin همراه با لایه ایی اسفنج pvc تولید میشود که معمولا در تولید پوشش های ضد آب مثل برزنت و چادر های سایبان کاربرد دارد.نوع دوم چرم نیز از مواد پلی اورتان pu تولید میشود و فرایند تولید آن به گونه ایی میباشد که بسیار به چرم طبیعی شبه است و مشتریان این نوع چرم را با چرم طبیعی اشتباه میگیرند. این نوع چرم در تولید کیف، کفش، لباس و مبل و… کاربرد زیادی دارد. صنعت چرم مصنوعی به دلایل زیادی درحال رشد و پیشرفت است که گزیده از ین موارد به شرح زیر است:

  • قیمت ارزان تر نسبت به چرم طبیعی
  • فرایند ساخت آسان تر نسبت به چرم طبیعی
  • عدم نیاز به کشتار حیوانات
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • سعولت در استفاده در مصارف مختلف صنعتی

تمام این موارد باعث شده تا رشد چشمگیری را در صنعت تولید چرم مصنوعی شاهد باشیم.

معتبرترین کارخانه چرم مصنوعی در زنجان

کارخانه تولید چرم مصنوعی زنجان در سال 1388 در زنجان در زمینی به مساحت 20 هزار متر و زیربنای 8 هزار متر ساخته شده و آغاز به کار کرد. این کارخانه با دارا بودن بهترین ماشین آلات صنعتی روز دنیا و با به کار گیری بیش از 250 نفر سالانه به تولید انبوه چرم مصنوعی و حتی صادرات این محصول به خارج از کشور می پردازد.

تولیدات این کارخانه شامل انواع کیف مدارک چرم برای تمام مصارف صنعتی است. شما عزیزان برای ارتباط با این کارخانه میتوانید از طریق وبسایت کارخانه و همچنین شماره های تماس دفتر مرکزی آن اقدام فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما