مرکز فروش چرم مصنوعی روکشی

مرکز فروش چرم مصنوعی روکشی بسیار زیاد است اما شما باید دقت کنید از جای مطمئن حرکت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.
همانطور که می دانید چرم‌مصنوعی  و چرم طبیعی تفاوت های فراوانی دارد. می‌خواهیم به چند مورد از آن بپردازیم  تا با افزایش سطح آگاهی شما عزیزان دیگر دچار مشکل نشوید و بتوانید جنس اصل و غیر اصل را از یکدیگر تشخیص دهید.
۱ -یکی از راه های شناخت چرم طبیعی از مصنوعی نگاه کردن میباشد، زیرا در چرم طبیعی باید سطح آن دارای خطوط مورب دانه دانه با منافذ کوچک میباشد که چرم مصنوعی اصلا اینطوری نیست و بر خلاف چرم طبیعی سطحی براق صاف دارد و از منافذ کوچک و دانه دانه هیچ خبری نیست و دیده نمیشود.
اما امروز کمی شناخت چرم طبیعی از مصنوعی مشکل شده است، زیرا ظاهر چرم طبیعی را بهتر کردند یا بهتر است بگوییم عوض کردند و در حال حاضر چرم طبیعی با ظاهری صاف تمیز و براق در بازار موجود می باشد و به همین دلیل نگاه کردن یکی از راه های قدیمی بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اما چرم مصنوعی هر چه باشد میزان براقی آن نسبت به چرم طبیعی بیشتر میباشد و کاملا غیر طبیعی است و چرم مصنوعی بسیار براق تر است.
۲ -یکی دیگر از راه های شناخت چرم طبیعی از مصنوعی حرارت دادن آن است، زیرا اگر چرم مصنوعی را حرارت دهید سریعا میسوزد و بوی بد پلاستیک از ان بلند میشود که بسیار ناخوشایند است اما اگر چرم طبیعی را حرارت دهید جمع میشود اما بعد از سرد شدن و قطع حرارت به حالت اولیه برمیگردد. این راه یکی از مهمترین و بهترین راه شناخت چرم طبیعی از مصنوعی است که لازم است انجام دهید اما باید بسیار مراقب باشید و بهتر است در فروشگاه ها انجام ندهید کمی خطرناک است.

چرم مصنوعی روکشی

چرم مصنوعی روکشی

خرید چرم مصنوعی روکشی بسیار مهم است زیرا باید بسیار دقت کنید که از مکان های معتبر خریداری کنید تا جنس خوبی بدستتان برسد به همین دلیل سایت ما شرایطی فراهم کرده است تا مردم عزیزمان اگر نیازی به چرم مصنوعی روکشی داشتند از سایت ما خریداری کنند، زیرا بدون واسطه از تولیدی به دست شما عزیزان میرسد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما