مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی در تهران

مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی در تهران آسان و راحت است، زیرا استان تهران یکی از منابع تولید کنندگان عالی کیف پول چرم است .
درست است که چرم مصنوعی کییفیت چرم طبیعی را ندارد اما باید در اینجا به کشش اقتصادی مردم و جامعه هم دقت کرد. اما یکسری از افراد هستند که توانایی خرید چرم طبیعی را دارند به همین دلیل میخواهیم کمی سطح آگاهی افراد را افزایش دهیم تا راحت تر خرید کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

۱- چرم طبیعی انعطاف پذیری بسیار عالی دارد که میشود از آن به عنوان یکی از ساده ترین راه های تشخیص جرم طبیعی از مصنوعی استفاده کرد که به این صورت است که چرم را تا میکنید اگر فورا به حالت اولیه خود بازگشت و چین و چروک ها از بین رفت و اثری از آن نبود و همینطور به راحتی تا شد میتوانید بگویید چرم طبیعی است اما اگر چرم سخت تا شود و بعد به حالت عادی برگردد و چین و چروک ها رویش باقی بمانند میتوان گفت چرم غیر طبیعی و مصنوعی است .


۲- چرم های طبیعی طبیعتا سبک نیستند و وزن قابل توجهی دارند، اما چرم مصنوعی وزنی ندارد و بسیار سبک است. اما بهتر است بدانید که چرم طبیعی گاو نسبت به چرم طبیعی بز سنگین تر است و چرم بز سبک تر است و یکی دیگر از موضوعاتی که بهتر است بدانید این است که چرمی که نوع پرداخت آن دانه دانه است وزن بیشتری نسب به آنی دارد که نوع پرداخت آن صاف است، چون به دلیل از بین رفتن دانه دانه های موجود روی آن وزن و از همه مهمتر ضخامت آن کاهش میاید .

مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی در تهران

مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی در تهران
خرید و فروش کیف مدارک چرم کاری آسان نیست اما سایت ما برای شما عزیزان اینکار را راحت کرده است .
با خیال راحت خرید کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما