قیمت چرم مصنوعی ورنی در تهران

قیمت چرم مصنوعی ورنی در تهران همانند سایر نقاط ایران به یک سری عوامل در تولید و همچنین عوامل محیطی بستگی دارد. که در ادامه این عوامل را با هم بررسی می کنیم.

چرم مصنوعی ورن

چرم مصنوعی ورنی یکی از انواع چرم های  تولید شده است. این چرم از لحاظ ظاهری براق می باشد و البته سطحی هم فوق العاده صاف و صیقلی دارد و برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. قسمت پشت این چرم ها معمولا واترجت است و البته امکان تولید دیگر نوع ها مانند جودون و پشت فوتر و …. نیز برابر درخواست مشتری وجود دارد.

کاربرد چرم مصنوعی ورنی

چرم مصنوعی ورنی در دسته چرم هایی قرار می گیرد که کاربرد فراوانی در صنعت دارند. برای مثال می توان به انواع کیف و کفش زنانه ومردانه و بچگانه، روکش انواع صندلی از راحتی تا صندلی ماشین، لباسی  شامل لباس مجلسی بارونی و دستکش و …. اشاره کرد. که البته باید خاطر نشان کرد که بنابر مورد استفاده برای مواردی که گفته شد ضخامت و نوع براقی آن تغییر می کند.

قیمت چرم مصنوعی ورنی

عواملی که در بالا بیان شد مانند کاربرد و ضخامت به همراه نوع رنگ در قیمت محصول موثر است و البته اگر محصول به استان و یا شهرستان ارسال شود. هزینه حمل و نقل هم به موارد گفته شده اضافه خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما