قیمت چرم مصنوعی نازک کیفی

قیمت چرم مصنوعی نازک کیفی با تخفیفات فوق العاده ویژه توسط مشاوران ما ارائه می شود.
چرم مصنوعی نازک یکی از انواع چرم مصنوعی تولید شده توسط کارخانجات چرم مصنوعی می باشد که از تنوع فراوانی در طرح و رنگ برخوردار است. 
البته کاربرد فراوانی هم در تولیدی های مختلف دارد. اگر محصول تولیدی شما یک محصول ظریف است و یا می خواهید سبک باشد انتخاب چرم مصنوعی نازک یک گزینه خوب می باشد.


وقتی ایده اولیه تولید چرم مصنوعی مطرح شد و بعد از به مرحله تولید رسید شاید کمتر کسی می توانست تصور کند که این محول اینگونه در دنیای صنعتی جای خود را باز کند. به طوری که برای برطرف کردن نیازهای جامعه پیوسته درحال به روز شدن باشد. یکی از تولیدات این صنعت که برای برطرف کردن نیاز جامعه ها، چرم مصنوعی نازک است که توسط کارخانجات مختلفی با کیفیت و طرح و رنگ های متفاوت تولید می شود.

چرم مصنوعی نازک چیست

برای معرفی چرم مصنوعی نازک نیازی به توضیحات فراوان نیست و به طور خلاصه می توان گفت که به چرمی  که از حداقل ضخامت برخوردار است گفته می شود. ضخامت چرم مصنوعی نازک بین 0/5 تا 1/5 میلیمتر متغییر است و آن هم به دلیل متفاوت بودن دستگاه های تولید چرم در  کارخانجات است.

انواع چرم مصنوعی نازک

برای آشنایی با انواع چرم مصنوعی نازک ابتدا باید این نکته را بیان کرد که ضخامت چرم های مصنوعی نازک برای کارخانجات گوناگون باهم فرق می کند و این به دستگاهی که آن کارخانه برای تولید چرم نازک استفاده می کند بستگی دارد.
درباره مدل های چرم نازک می توان گفت که تقریبا برای تمام مدل هایی که کارخانه تولید می کند چرم نازک آن را هم تولید می کند و البته اکثر کارخانجات براساس سفارش مشتری و آن هم تیراژ تولید می کنند. برای مثال مدل های پالرمو، نیما، حصیری، گلدار، پوست ماری، ورنی و …… براساس آن که چه مدلی باشد و برای کدام کارخانه حداقل ضخامت تولید می شود وبه فروش می رسد.

کاربرد چرم مصنوعی نازک

دستبندهایی با چرم مصنوعی نازک

همانگونه که در بالا گفته شد براساس نیاز جامعه تولید چرم هلی مصنوعی به طور مداوم در حال به روز شدن است. اما موارد کاربردی که جهت به کاربردن چرم مصنوعی در آن نیاز به تولید چرم نازک را سبب شد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع کیف نازک
دستبندهای تزئینی و طلا
پوشاک
باکس کادو
انواع چتر
و………..

قیمت چرم مصنوعی نازک

قیمت چرم مصنوعی نازک، به دلیل نازک تربودن از سایر ضخامت ها معمولاّّ متری بین 500 تا 1500 تومان با توجه به کیفیت کار ارزان تر است و اگر در متراژ بالا و به صورت عمده خریداری شود ارزان تر هم خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما