قیمت چرم مصنوعی برای مبل

چزم های بکار رفته در مبل ها باید چه مشخصاتی داشته باشند؟ قیمت انواع چرم مصنوعی برای تولید مبل چقدر است و از کدام مراکز میتوان خریداری کرد؟ در ادامه با ما باشید.
در صنعت مبل سازی دیگر تنها از چرم طبیعی استفاده نمیشود بلکه از انواع مختلف چرم مصنوعی نیز برای این کار استفاده میگردد. چرم های مصنوعی به دلیل ویزگی های خاصی که دارد همواره مورد توجه تولیدکنندگان چرم قرار دارد و امروزه بیشتر از این نوع چرم ها برای تولید اجناس نختلف چرمی استفاده میشود که البته کیفیت قابل قبولی نیز دارد.

مشخصات چرم مصنوعی برای مبل

چرم های مصنوعی از اتصال مواد شیمیایی و تولید پلیمر های مختلف پدید می آید که در این فرایند به جای پوست حیوانات مختلف، از پیلیمر های شیمیایی برای این امر استفاده میشود. عمده خصوصیات چرم مصنوعی و دلایل برتری آن نسبت به چرم طبیعی عبارتند از:

  • از مواد پلیمری تولید میشود
  • قیمت ارزان تری نسبت به چرم طبیعی دارد
  • خاصیت ضد آب و ضد باکتری دارد
  • تنوع محصولات تولیدی در این چرم بسیار بالاست
  • سطح تولید محصولات چرمی در چرم مصنوعی بیش از چرم طبیعی است

با ویژگی های گفته شده دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست که استفاده از انواع چرم مصنوعی از هر نظر بهتر از چرم طبیعی است. در تولید مبلمان و روکش های مبل نیز از چرم های مرغوب مصنوعی استفاده میشود که علاوه بر عمر زیاد قابلیت تمیز کاری آسان و استحکام بالا دارد. به دلیل تنوع بالای چرم مصنوعی مبل، تولیدات این محصول دارای طرح ها و تنوع بالایی است.

قیمت چرم مصنوعی مبلی

تولیدکنندگان چرم مصنوعی به دلیل قیمت مناسب این نوع چرم، محصولات مختلفی از آن را تنوع بالا تولید میکنند که البته از استقبال زیادی نیز برخوردار است. چرم های مبلی نیز به دلیل تقاضای بالایی که دارند. بیش تر مورد توجه قرار گرفته و با کیفیت بالا و به میزان گسترده تولید شده و به قیمت مناسبی عرضه میشود. تعیین قیمت چرم مصنوعی مبلی نیز براساس کیفیت چرم، کیفیت تولید و رنگ بندی و نیز بر اسای مدل های مختلف تعیین میشود که عمدتا مناسبترین قیمت ها را شامل میشود. و برای خریئد و فروش بسیار مناسب است. جهت سفارش با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما