قطب تولید چرم مصنوعی در ایران

چرم مصنوعی برای تولید چه محصولاتی استفاده میشود؟ قطب تولید چرم مصنوعی در ایران کجاست؟ ما قسمت داریم در این سایت شما را با بزرگترین قطب تولید چرم مصنوعی آشنا کنیم.
امروزه با گسترش علم و تکنولوژی و ظهور فناوری های نو، عرصه برای پیشرفت صنایع جدید گسترش یافته است. صنایع چرم سازی دیگر فقط از چرم معمولی برای تولید محصولات مختلف استفاده نمیکنند، بلکه چرم های مصنوعی و پیلیمری را نیز در دستور کار خود قرار داده اند.

قطب چرم مصنوعی

محصولات حاصل از چرم مصنوعی

چرم مصنوعی نوع خاصی از چرم است که به کشتار حیوانات، از ترکیب مواد پلیمری مختلف با هم پدید می آید. این فرایند شباهت زیادی به دباغی دارد ولی مهمترین فرق آن با دباغی، عدم استفاده از پوست حیواناتی نظیر گاو، گوسفند، بز، شترمرغ و… است. به طور کلی خود چرم مصنوعی نیز به چندین رده مختلف تقسیم میشود که مهمترین آنها، چرم مصنوعی pvc و چرم مصنوعی پلی اورتان است. در نوع اول لایه ایی بنام skin را با اسفنج pvc واکنش داده و چرم تولید میشود. از این نوع چرم در تولیدعایق های ضد آب و محصولاتی نظیر چادر های مسافرتی، برزنت ها، چادر های سایبان و… بهره میبرند.نوع دوم نیز از ترکیب مواد پلیمری با ماده ایی اساسی بنام پلی اورتان، تولید میشود. این نوع چرم بسیار شبه به چرم طبیعی است و شناخت آن از چرم طبیعی کار هر کسی نیست.این چرم بسیار مقاوم بوده و در محصولات بادوام تر نظیر کیف های مسافرتی و دستی و همچنین روکش مبلمان و… استفاده میشود. در کل محصولات حاصل از چرم های مصنوعی به شرح زیر است:

  • کیف های اداری و غیر اداری
  • عایق های ضدآب و برزنت
  • چمدانهای مسافرتی
  • کت و کاپشن
  • چادرهای مسافرتی
  • سایبان های مغازه ها
  • و…

قطب تولید چرم مصتوعی در ایران

برای تولید انواع چرم های مصنوعی ، کارخانه جات مختلف و شهرک های صنعتی بزرگی در سراسر کشور به فعالیت مشغول هستند. که هر کدام در حد خود نیاز جامعه داخلی و حتی صنایع خارجی را تامین میکنند. ولی بعضی مراکز به دلیل وسعت فعالیت و تولیدات انبوهی که دارند به عنوان قطب تولیدچرم مصنوعی شناخته میشوند. لطفا برای اطلاعات بیشتر در زمینه ارتباط با این مراکز با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما