فروش چرم مصنوعی نارنجی با بهترین کیفیت و قیمت

با توجه به اینکه حجم تولید چرم طبیعی، پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان نیست، چرم مصنوعی جایگزین این محصول گردید. بر خلاف چرم طبیعی که بافت نامنظمی دارد، چرم مصنوعی از بافت، کمربند چرم وزنه برداری طرح و مدل یکنواخت و منظمی برخوردار است. چرم مصنوعی در انواع مختلفی تولید می‌گردد. این نوع چرم رنگ‌بندی متنوع‌تری نسبت به چرم طبیعی دارد. چرم مصنوعی نارنجی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های چرم است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چرم مصنوعی نارنجیتولید و خرید و فروش چرم مصنوعی نارنجی

فرآیند تولید چرم مصنوعی نارنجی از طی چندین مرحله صورت می‌گیرد. چرم مصنوعی به صورت لایه‌لایه و با استفاده از مواد پلیمری و پلاستیکی تهیه می‌گردد. لایه زیرین چرم مصنوعی را پارچه تریکو یا پلی استر تشکیل می‌دهد. لایه بعدی لایه چسب و لایه رویی از مواد شیمیایی که بر پایه پلی‌یورتان یا پلی‌ وینیل هستند، تشکیل می‌شود.

با تغییر دادن این لایه‌ها می توان به انواع چرم مصنوعی رسید. این نوع چرم به روش تر یا خشک و در چند مرحله تولید می‌گردد.‌چرم مصنوعی را به صورت چرم اشبالت، منفذدار، طرحدار، اکلیلی، چرم وینیل و پلی اورتان در بازار فروش می‌توان پیدا کرد. هر کدام از نمونه‌های مختلف چرم مصنوعی در تولید محصولات چرمی خاص مانند کیف و کفش، لباس، مبلمان، صندلی، تو دوزی داخل خودرو و موارد مشابه دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرم مصنوعی نارنجی

فرق چرم صنعتی با چرم طبیعی

دلیل استقبال بالا از چرم مصنوعی، قیمت مناسب این محصول نسبت به چرم طبیعی می‌باشد. محصولات چرمی که با چرم مصنوعی تهیه می‌شوند، گران‌قیمت بوده و اقشار مختلف، قدرت خرید این محصولات را نخواهند داشت. به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات چرمی، به خرید چرم مصنوعی گرایش بیشتری پیدا کردند. رنگ‌بندی چرم طبیعی به چند رنگ خاص محدود می‌شد. اما چرم مصنوعی با تنوع رنگ بالا توانست رضایت سلیقه‌های مختلف را کسب کند. رنگ‌های روشن کمربند مردانه چرم بوفالو از جمله چرم مصنوعی نارنجی جزء پرکاربردترین رنگ‌ها در صنایع مختلف، محسوب می‌شوند.

چرم طبیعی در صورتی که در معرض آفتاب قرار گیرد، نرمی و انعطاف خود را از دست می‌دهد. خشک شدن چرم موجب ترک خوردن آن خواهد شد. از سوی دیگر چرم طبیعی آب و‌ رطوبت را جذب می‌کند. مرطوب ماندن چرم طبیعی موجب کپک زدن آن خواهد شد. بر همین اساس نگهداری از چرم طبیعی قدری دشوار است. چرم مصنوعی را می‌توان در هر شرایط دمایی نگهداری نمود. نور خورشید یا رطوبت موجب کاهش کیفیت این محصول نخواهد شد. طراحان و خیاطان نیز ترجیح می‌دهند با چرم مصنوعی کار‌کنند. برش و دوخت چرم مصنوعی آسان‌تر از چرم طبیعی است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط  باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما