فروش ویژه چرم مصنوعی

چرم مصنوعی چگونه تولید میشود؟ فروش ویژه انواع چرم مصنوعی توسط چه نمایندگی های فروشی انجام میشود؟ در این سایت قصد داریم با روند فروش این محصول آشنا شویم.
چرم مصنوعی نوعی از چرم است که برخلاف چرم طبیعی نیاز به گشتن حیوانات و جدا کردن پوست آنها نیست. بلکه از طریق ترکیبات پلمری و شیمیایی تحت شرایط خاص و محاسبات شیمیایی تولید میشود. مواد شیمیایی به دلیل تنوع زیادی که در ساختار های اتمی خود و تنوع بالایی که در اتصالات ملکولی شان نیز دارند. میتوانند به شکل ها و طرح های گوناگون در بیایندو و مشکل تنوع محصولات چرمی را حل کنند. زیرا در چرم طبیعی به دلیل این که با الیاف طبیعی و ثابت سروکار داریم، نمیتوان تنوع زیادی را به اجناس تولیدی داد و محدودیت هایی وجود دارد. ولی این موضوع با تولید انواع چرم مصنوعی حل میشود.

تولید انواع چرم مصنوعی

همانطور که در مقدمه عرض کردیم، در سیر تولید چرم مصنوعی از پوست حیوانات استفاده نمیشود بلکه مهندسین مواد با بهره گیری از انواع ترکیبات شیمیایی و ترکیب آنها با هم موجب تولید این نوع چرم میشوند. به دلیل تخصصی بودن مراحل تولید ما در همین حد بسنده میکنیم. اما در مراحل سایت این چرم، انواع مختلفی از چرم مصنوعی تولید میشود که اصلی ترین آنها عبارتند از:

  • چرم مصنوعی پی وی سی
  • چرم مصنوعی پلی اورتان
  • چرم مصنوعی معمولی

هر سه این چرم ها خاصیت ضد آب، آنتی باکتربال و دارای تنوع پذیری بالایی هستند. و در تولید انواع محصولات چرمی نظیر: کفش، کیف، کمربند، کاپشن، پارچه، برزنت، فلکسی و… به کار میرود.

مراکز فروش ویژه چرم مصنوعی

تولیدکنندگان چرم مصنوعی در کشور ما بسیار زیادن و این موضوع باعث تنوع بیشتر اجناس مصنوعی در بازار شده است. قابلیت های تنوع پذیری این چرم باعث تولید انواع مختلفی از محصولات با ویژگی های متفاوتی میشود. از همین رو شرکت های تولیدی با فروش ویژه این محصول در فواصل مختلف سال زمینه برای جذب مشتری بیشتر و در عین حال فروش بالاتر را فراهم میکنند. برای اطلاع از فروش ویژه چرم مصنوعی باید با مراکز و نمایندگی های هر شرکت در ارتباط بود تا زمان بندی این کار برایتان مشخص شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما