فروش عمده انواع دستکش چرم مصنوعی

از چرم مصنوعی برای تولید انواع کفش، کیف، بارانی، کاپشن، کت، کلاه، کمربند و دستکش با مدل ها و رنگ های مختلف استفاده می شود. آیا می دانید انواع دستکش های چرم مصنوعی در چه مراکزی با قیمتی مناسب به فروش عمده می رسند؟
دستکش های چرم مصنوعی در انواع مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه تولید و عرضه می شوند. دستکش چرم مصنوعی برای محافظت از سرما و نوع مردانه ی آن برای محافظت از صدمه و سایش در مشاغلی خاص به کار می روند. هرکدام از این دستکش ها با چند مدل تولید می شوند. برای نمونه دستکش مردانه با سه مدل تولید می شود. بعضی از آنها دستکش هایی هستند که برای هر انگشت غلاف جدا دارند. اینگونه دستکش ها برای محافظت از سرما مناسب تر هستند. برخی دیگر انگشتان دست رو پوشش نمی دهند و فقط روی کف دست قرار می گیرند و به دستکش بدون انگشت معروفند. این دستکش ها در ورزش هایی مانند دوچرخه سواری استفاده می شوند. علاوه براین دستکش هایی نیز هستند که برای چهار انگشت یک غلاف جدا و برای انگشت شست غلافی دیگر دارند.
همه ی این دستکش ها به وسیله ی با کیفیت ترین چرم مصنوعی در رنگ های متنوع تولید می شوند. برای خرید انواع دستکش های چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما