سفارش چرم مصنوعی ترمو با قیمت ارزان

چرم مصنوعی ترمو با بهترین کیفیت و همچنین معروف ترین برندها و البته جدیدترین طرح ها و رنگ ها را با قیمت ارزان از بازار تهران می توانید به ما سفارش دهید.چرم مصنوعی ترمو

همه چیز درباره چرم مصنوعی ترمو

تمام افرادی که دنبال یک کار خاص و زیبا هستند چرم ترمو را یا می شناسند و یا از آن استفاده کرده اند.

چرم مصنوعی ترمو مانند سایر مدل های چرم مصنوعی از موادشیمیایی و مواد پلیمری ساخته می شود.چرم مصنوعی ترمو همه چیز درباره چرم مصنوعی ترمو همه چیز درباره چرم مصنوعی ترمو همه چیز درباره چرم مصنوعی ترمو

از این مدل در صنعت جلد کتاب و انواع سر رسید و همچنین کارهایی مانند: کتاب، آلبوم، انواع جلد سخت، سالنامه، تقویم، تقویم رومیزی، مچ بند چرمی، قاب‌های نفیس و جعبه و پاوربانگ به کار برده می شود و خریدار این محصولات فقط کسانی هستند که به دنبال یک محصول ماندگار می باشند.

البته از ترمو برای جا کلیدی و جا فلش مموری های سفارشی که قصد حک کردن نوشته و یا علامت خاصی را دارید و البته حفاظ لیوان و… هم می توان استفاده کرد.چرم مصنوعی پی یو

 

اما علت تمایز این نوع با دیگر چرم های مصنوعی در چیست؟

چرم مصنوعی ترمو این قابلیت را دارد که در هنگام سوزاندن چرم چه به وسیله لیزر و یا هویه و همچنین سایر وسایلی که امکان داغی زدن را دارند در آن محل تغییر رنگ ایجاد می شود.

این تغییر رنگ معمولا از قهوه ای سوخته، قرمز تا عسلی می باشد و از کشش خوبی بر خوردار است و همچنین ضخامت آن تا 2 میل موجود می باشد.

لازم به ذکر است که این نوع چرم برای تولید لباس وکفش هایی مانند دمپایی طبی زنانه چرم مناسب نمی باشد.چرم مصنوعی ترمو اما علت تمایز این نوع با دیگر چرم های مصنوعی در چیست؟

فروش عمده چرم مصنوعی ترمو

یکی از جذاب ترین مدل های چرم مصنوعی چرم ترمو است این نوع چرم به صورت عمده و در طاقه هایی به متراژ 50 متر( متر طول) به فروش می رسد.

این مدل را در ایران کار خانه های محدودی تولید می کنند و بیشتر خارجی آن در بازار وجود دارد.

درباره رنگ بندی نیز باید گفت هر رنگی که سفارش داده شود امکان تولید آن وجود دارد.چرم مصنوعی ترمو

قیمت فروش عمده چرم مصنوعی ترمو

قیمت فروش ترمو درجه یک خارجی وابستگی بسیار زیادی به مقدار واردات این محصول و قیمت روز دلار دارد و همچنین عدم تولید آن در داخل کشور بر افزایش قیمت این مدل چرم مصنوعی نسبت به سایر مدل ها تاثیر به سزایی داشته است.

جهت کسب اطلاعات دقیق در مورد موجودی و رنگبندی و ضخامت و در آخر قیمت روز چرم مصنوعی ترمو با مشاور فروش ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما