سفارش اینترنتی بهترین چرم مصنوعی طرح دار

بهترین آمار سفارش های اینترنتی برای چرم مصنوعی طرح دار بوده که نشان می دهد میزان محبوبیت آن به نسبت سالهای قبل بالاتر رفته؛ هرچند خرید و فروش چرم طبیعی نیز رشد خوبی داشته است.
چرمها به دو دسته کلی طبیعی و غیر طبیعی تقسیم می شوند. اینکه نگفتیم مصنوعی، به این دلیل است که مقصود ما از غیر طبیعی، همان مصنوعی نیست؛ بلکه چرم مصنوعی، خود نوعی از دسته غیرطبیعی محسوب می شود. چرمهای غیر طبیعی در واقع هر چرمی را گویند که از دباغی پوست حاصل نشده باشد. در اینگونه مواقع، می توان روشهای مختلفی را برای تهیه چرم نام ببریم. یکی از روشهای پرکاربرد، فشرده کردن لایه های مختنلفی از چرم و فوم به یکدیگر است که منجر به ساخته شدن چرم مصنوعی می شود.
چرم مصنوعی خود به دسته های مختلفی تقسیم می گردد. نمی خواهیم آنها را یک به یک تشریح کنیم. این کار بماند برای محتواها و زمان دیگر. لکن اگر بخواهیم این نوع چرم را نیز در دو دسته کلی طبقه بندی نماییم، می توان بر اساس ظاهر آن به ساده و طرح دار جدا کرد. طرحهای ساده که از نامش مشخص است؛ طرحی کاملا مات یا کاملا براق، بدون هیچگونه طرح اضافی و با رنگبندی یک دست. این نوع چرمها بیشتر در کفش و کیف و روکش مبل و … استفاده می شود؛ چراکه در ساخت این اکسسوری ها نیاز به طرح خاصی نیست.
چرم طرحدار اما مدلهای متنوعی دارد. در واقع چرم مصنوعی یکی به دلیل رنگخوری بسیار راحت و دیگری چاپ طرحهای متنوع روی آن، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. قیمت ارزان هم که قطعا بی تاثیر در محبوبیتش نبوده است. طرحهایی که روی چرم مصنوعی پیاده می شوند متفاوتند. بسته به کارایی آن، می توان طرحهای سنتی، مدرن، کلاسیک، عاشقانه، فانتزی و امثالهم را بر روی آن زد. مهم این است که محدودیتی در دست تولیدکننده وجود ندارد و همه چیز تابع درخواست مشتری است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

نگهداری از چرم مصنوعی

چرم مصنوعی علیرغم کاربرد فراوانش کمی در نگهداری از آن زحمت زیادی می طلبد. دوام چرم مصنوعی در مقایسه با چرم طبیعی بسیار پایینتر است. همچنین ذات چرم مصنوعی بر ماندگاری منطبق نیست و این برخلاف چرم طبیعی می باشد که ذاتا ماندگاری بالایی دارد. لذا توصیه می شود برای نگهداری از چرم مصنوعی، نکات زیر را رعایت کنید:

  1. واکس چرم را بموقع به خوردش دهید. چرم هرچند مصنوعی هم باشد، باز هم برای مرغوب ماندن نیاز به واکس دارد؛ وگرنه خشک و پاره می شود.
  2. چرم را از تابش مستقیم آفتاب دور نگه دارید تا خشک نشود.
  3. چرم را از رطوبت بالا مصون بدارید؛ چراکه هوای شرجی می تواند بافت داخلی چرم را بهم بریزد.
  4. چرم مصنوعی قابل شستن است؛ اما نه با اِعمال زور!! می توانید با دستمالی خیس و آغشته به کمی ماده شوینده، آن را پاک کرده و با دستمال خشک، پاک و تمیز نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما