خرید چرم مصنوعی طرح حصیری ارزان قیمت

چرم مصنوعی طرح حصیری یکی از چرم های مصنوعی با فرم خلاقانه بوده که پترن منظم و هندسی آن این امکان را فراهم می آورد که استفاده آن برای تولید هر وسیله ای از انواع دستبند و اکسسوری گرفته تا روکش مبل و صندلی خانگی، اداری و خودرو مناسب و کارامد باشد. چرم مصنوعی حصیری با نام دیگری به نام چرم مصنوعی بافتی نیز شناخته می شود.

 

چرم مصنوعی طرح حصیری

موارد استفاده چرم مصنوعی طرح حصیری یا بافتی چیست؟

حتما تا به حال وسیله ای خریداری کرده اید که از روکش چرم مصنوعی طرح بافتی در تولید آن استفاده شده باشد، چه کمربند، دفتر، کیف یا کفش، چرم مصنوعی طرح حصیری جزو طرح های بسیار خلاقانه در تولید چرم های مصنوعی بوده که از پوست حیوانات الهام گرفته نشده است ولی میتواند به هر وسیله ای ظاهر شیک و جذاب هدیه بدهد.

چرم های مصنوعی از مواد پلاستیکی و سینتیکی مثل پلی ونیل و پلی اورتان تولید میشوند که ارزان و در دسترس بوده و در عین سهولت استفاده این امکان را به طراحان میدهد که بتوانند چرم های مصنوعی را در طرح های بینهایت خلاقانه و جذاب تولید کنند.

چرم مصنوعی طرح حصیری به دلیل پترن منظم تکرار شونده خود مناسب تولید هر اکسسوری و یا لباسی میباشد. برای مثال از این چرم برای تولید قاب گوشی همراه در رنگ های مختلف استفاده میشود و همچنین میتوانیم استفاده این طرح در تولید وسایل کادویی مثل ساعتو دفتر چرم و کیف پول نیز ببینیم.

همچنین چرم وگان حصیری در تولید پوشاک نیز محبوبیت نیازی داشته و به خصوص در تولید انواع کیف و کت زنانه و مردانه کاربرد دارد.

دمپایی طبی زنانه چرم نیز از محصولاتی است که با این نوع چرم تولید می گردد و بازار فروش خوبی هم دارد.

 

چرم مصنوعی طرح حصیری

مرکز پخش عمده چرم مصنوعی طرح حصیری

برای خرید چرم مصنوعی طرح حصیری در رنگ ها و پترن های مختلف که مناسب تولید کیف آرایشی، قاب محافظ تلفن همراه، کت بارانی مردانه و زنانه، مچ بند چرمی، اکسسوری و کمربند زنانه و همچنین هر نوع پوشاک دیگری میباشد میتوانید محصولات موجود در وبسایت را بررسی کنید. در صورتی که قصد خرید عمده چرم مصنوعی طرح حصیری را دارید برای اطلاع از قیمت و شرایط خرید لطفا با ما تماس بگیرید. در کنار چرم مصنوعی طرح حصیری شما میتوانید انواع مختلف چرم وگان را با قیمت بسیار مناسب در رنگ ها و پترن های مختلف در بخش محصولات مشاهده کرده و در صورت سفارش با سریع ترین زمان ارسال پستی درب منزل دریافت نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام موجودی و قیمت، ثبت سفارش و خرید چرم مصنوعی طرح حصیری یا بافتی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما