خرید و فروش پارچه چرم طبیعی در تهران

پارچه چرم طبیعی در سراسر ایران محبوبیت زیادی دارد چون دارای مزیت های بسیار بالایی نسبت به پارچه های چرم مصنوعی در سراسر کشور است .
از انجا که این نوع از چرم دارای خصوصیات مهمی است بهتر است به طور کامل با پارچه چرم طبیعی اشنا باشید تا راحت تر بتوانید خرید و فروش پارچه چرم طبیعی را در تهران انجام دهید .پارچه چرم طبیعی

راه های تشخصی بین پارچه های چرم مصنوعی و طبیعی چیست ؟

در بسیاری از فروشگاه ها ممکن است پارچه های چرم مصنوعی را به جای پارچه های چرم طبیعی به خریداران معرفی کنند که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است .
چون اگر کسی راه های تشخیص این دو پارچه را نداند نمیتواند تصمیم درستی بگیرد و خرید خود را انجام دهد که ممکن است برای پارچه های چرم مصنوعی هزینه های زیادی انجام دهد .
شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند اما بهتر است بدانید که تشخیص این دو پارچه از هم دیگر انقدر هم که فکر میکنید ساده و راحت نیست و باید به درستی نکات را بدانید چون ممکن است در نگاه اول تشخیص ندهید و این موضوع برایتان دشوار باشد .
اولین و مهم ترین عاملی که طبیعی بودن و مصنوعی بودن انها را مشخص میکند رنگ پشت پارچه های چرم است چون پارچه های طبیعی پشت انها فیبر است و پارچه های چرم مصنوعی معمولا در پشت انها از پلاستیک ساخته شده است .
دومین نکته هم که وجود دارد و احتمالا از افراد زیادی شنیده باشید مقاومت انها در برابر حرارت است که عموم خریداران برای تشخیص طبیعی و مصنوعی بودن از این روش استفاده میکنند که اهمیت زیادی هم دارد .

پارچه چرم طبیعی
به این صورت که چرم های مصنوعی به راحتی با حرارت میسوزد و برعکس چرم های طبیعی اتش نمیگرد و این موضوع میتواند مهم ترین دلیل تفاوت بین چرم های مصنوعی و طبیعی باشد.
بوی این سوختگی مانند سوختگی ناشی از موهای سوخته است که سبب میشود تا به راحتی بتوانید انها را تشخیص دهید .
اما مشکلی که وجود دارد این است که این روش را نمیتوان جلوی مغازه دار ها و فروشنده ها انجام داد چون شاید فروشنده ناراحت شود و شما باید از راه نگاه کردن تشخیص داد .
برای نمونه الگو و بافت پارچه های چرم طبیعی به طور نامنظم است و بر خلاف پارچه های مصنوعی که الگوی خاصی دارند است .

مزیت های پارچه چرم مصنوعی نسبت به پارچه طبیعی چیست ؟

شاید این روز ها پارچه های چرم مصنوعی فروش بیشتری داشته باشند نسبت به پارچه های طبیعی چون از نظر خریداران مزیت هایی نسبت به چرم طبیعی دارند .
یکی از مهم ترین دلایلی که این پارچه های چرم فروش بیشتری دارند بدون شک قیمت های پایین تر انها است چون در این اوضاع اقتصادی افراد ترجیح میدهند که پارچه های چرم  را با قیمت های ارزان تری خریداری کنند و در ظاهر اطرافیان فکر میکنند که چرم اصل است و از مصنوعی بودن انها چیزی متوجه نخواهند شد .
همچنین موجی از طرفداران محیط زیست این روز ها بیشتر شده است که کمپین نخریدن چرم های طبیعی را دنبال میکنند و با خرید انها مخالف هستند.

پارچه چرم طبیعی

تمیز کردن و نگهداری از پارچه چرم طبیعی چگونه است ؟

یکی از مزیت ها و مواردی که سبب محبوبیت پارچه های چرم شده است سهولت در شست و شو و همچنین تمیز کردن انها است که سبب میشود مخصوصا محبوبیت بالایی برای نوعروس ها داشته باشند .
چون علاوه بر تمیز کردن راحت بلکه لکه ها را به راحتی نشان نمیدهند و این نکته اهمیت بسیار بالایی دارد در تمیز نگه داشتن .
همیش شما میتوانید با مراقبت های پی در پی طول عمر پارچه های چرم خود را زیاد تر و بیشتر کنید .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما