فروش و توزیع چرم مصنوعی و چرم اصل

امروزه به برکت چین، تقلبی هر چیزی را می توانید به راحتی پیدا کنید. به طوری که اگر یک روز در آینه نگاه کردید و دیدید روی پیشانی تان نوشته “Made In CHINA” نباید تعجب کنید. خیلی ها هم هستند که با علم به این تقلب گسترده، از آن سو استفاده می کنند. مثلا فروشنده به هفت جد و آبادش قسم می خورد که فلان آیفون مستقیم از کالیفرنیا آمده، اما بعد از یک هفته متوجه “Made in CHINA” ریز بر پشت گوشی می شوید و می فهمید که آیفون ۶ جدیدتان چیزی جز “آیفون ۶۰” نیست.
اگر امسال قصد خرید کاپشن یا کمربند چرم کیهان دیگر چرم دارید هم این نکات را بخوانید که به جای چرم گاو و گوسفند، عصاره چرم دایناسورهای منقرض شده را بهتان نیندازند. اگر هم قصد خرید چرم ندارید، مطمئناً با قیمت های فوق العاده جشنواره بامیلو حتما یکی می خرید. بیایید رو راست باشیم، همه باید محصولات چرمی داشته باشند، مخصوصاً ما ایرانی ها که در استفاده کمربند چرم گاومیش صنعت چرم مان، یکی از قدیمی ترین صنایع است.
چرم از دباغی پوست حیوانات مختلف مانند گاو، گوسفند، شترمرغ، کروکودیل، مار و حتی کوسه! تهیه می شود. دباغی به فرآیندی اطلاق می شود که طی آن پوست حیوانات را در مواد شیمیایی و گیاهی متفاوتی می خیسانند تا دوام بیابد.
چرم مصنوعی PVC «پی وی سی» و PU «پلی اورتان» ترکیبی از یک لایه روکش به نام Skin و یک لایه اسفنج از جنس PVC یا PU است که بر روی پارچه پوشش داده می شود. محصول به دست آمده از این راه همان ظاهر و احساس چرم طبیعی را دارد و از طرفی چرم مصنوعی ارزانتر و مزایای خاص خود را دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما