بهترین تولید کننده و بزرگترین مرکز فروش چرم مصنوعی اصفهان

چرم مصنوعی اصفهان از جمله چرمهایی است که طرفداران خاص خود را دارد. در کارخانه چرم مصنوعی اصفهان، به جز محصولات تولید شده برای صنایع کیف، کفش، لباس، رومبلی و… نوعی از چرم مصنوعی مورد استفاده در صنعت حمل و نقل جاده ای است که آن را با نام چرم کانتینری و یا روکش کانتینری می شناسند.

لارم به ذکر است کارخانه های این صنعت در اصفهان، از تولیدی های خوب این صنف به شمار میروند که البته حجم بیشتر تولیدی چرم مصنوعی اصفهان، در بازار فعلی کشور، مربوط به کیف و کفش و همچنین در صنایع پوشاک و پارچه است.

در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست که چرم از ابزار قدیمی و مورد استفاده انسان های نخستین بوده که بیشتر به عنوان پوشش مورد استفاده قرار میگیرد، در قدیم چرم از پوست حیوانات تهیه میشد. اما امروزه چرم مصنوعی نوعی چرم است که کاملا از مواد مصنوعی درست شده است.

 

چرم مصنوعی اصفهان

آشنایی با انواع چرم مصنوعی

چرم مصنوعی اصفهان در صنایع مختلف دارای انواع مختلفی است که هرکدام از این چرم ها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.

دو نوع چرم وینیل و پلی اورتان در صنعت پوشاک و منزل مورد استفاده قرار میگیرند. چرم پلی اورتان که به آن PU نیز گفته میشود از جمله محصولات با کیفیت چرم مصنوعی است که در ارتباط مستقیم با پوست انسان ها است برای مثال پوشاک، اثاثیه و.. را می توان نام برد.
چرم مصنوعی وینیل نسبت به چرم مصنوعی پلی اورتان آن ظرافت و قابلیت تنفس را ندارد، به طور کل از چرم وینیل برای محصولاتی که نیازمند رطوبت هستند مانند جلد کتاب استفاده میشود. این در حالی است که چرم اورتان بسیار نرم تر و انعطاف پذیرتر است.

چرم کورفوم:
نوعی چرم منفذ دار است که برای اولین بار در نمایشگاه چرم مصنوعی واقع در شیکاگو به نمایش در آمد. از این نوع چرم برای تولید محصولاتی همچون زین سوارکاری محکم نیز استفاده میشود.

 

چرم مصنوعی اصفهان

خرید از بهترین فروشنده چرم مصنوعی اصفهان

مشتریان چرم مصنوعی اصفهان، اغلب ثابت هستند و از علل اصلی این موضوع میتوان به کیفیت بالا این محصول در کنار قیمت بسیار خوب آن اشاره کرد. انواع محصولات چرم مصنوعی امروزه با طراحی های جدید در بازار موجودند که متقاضیان میتوانند این محصولات از طریق بازار های فروش عمده، فروشگاه های واقع در سراسر کشور همچنین سایت های معتبر اینترنتی خرید کرد.

چرم مصنوعی با دارا بودن قابلیت پذیرش هرگونه چاپ، بافت، الگو و همچنین قابلیت چاب طرح با رنگ های متنوع باعث رشد قابل توجه آن در صنعت مد شده و فروشندگان چرم مصنوعی می توانند با توجه با نیاز مشتریان خود و البته با رعایت متریال های مناسب این محصول را تولید و برای شما عزیزان عرضه کنند. و شما میتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خود محصولات چرم مصنوعی را خریداری کنید.

شما مشتریان محترم جهت سفارش و خرید چرم مصنوعی مورد نظر خود، می توانید از طریق فرم تماس با ما ارتباط برقرار کرده و یا حتی برای ارتباط سریعتر، با شماره تماس مستقیم مشاور فروش تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما