بزرگترین فروشگاه چرم مصنوعی کرج

چرم مصنوعی چرمی ساخته شده است مواد شیمیایی این محصول جایگزینی برای چرم طبیعی است، که از پوست حیوانات متفاوت مانند گاو به وجود می آید. برای خرید یک محصول نیازمند توجه به کیفیت و قیمت آن محصول است محصولات چرم مصنوعی در کارخانه ها با مواد اولیه با کیفیت متوسط مهندسان مجرب ساخته و به بازار عرضه می گردند.
فروشگاه چرم مصنوعی کرج  با توجه به سفارش مشتریان  اقدام به عرضه محصولات چرم مصنوعی با کیفیت درجه یک می نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروشگاه چرم مصنوعی کرج

انواع چرم مصنوعی

چرم مصنوعی در انواع متفاوتی به بازار عرضه می شود با ما همراه باشید تا با انواع چرم مصنوعی آشنا شوید.
چرم مصنوعی منفذدار: همانطور که از نامش پیداست نوعی چرم مصنوعی است که روی سطح آن منافذ کوچکی وجود دارد که این منافذ ها
قابلیت تنفس به لایه پایین می دهند. چرم منفذ دار شامل دو نوع کورفوم و وینیل است.
چرم مصنوعی کورفوم برای تولید کفش و محصولات مانند زین سوارکاری محکم استفاده می شود نوع دیگر چرم منفذدار چرم وینیل است این چرم معمولاً برای جلد کتاب و دوربین مورد استفاده قرار می گیرد
چرم مصنوعی اکلیلی: چرم مصنوعی اکلیلی نوعی چرم است که به‌خاطر درخشندگی سطح آن و تنوع زیاد در رنگ یکی از محبوب ترین نوع چرم مصنوعی است. که از این چرم بیشتر در تولید کیف و کفش استفاده می شود. فروشگاه چرم مصنوعی کرج تنوع بالایی دارد.
چرم مصنوعی طرح دار این نوع چرم در کارخانه ها با طرحهای متفاوتی مانند پوست مار یا کروکودیل و یا سنگ تولید می شود همچنین نام دیگر این نوع چرم چرم مصنوعی پوست مار است.
چرم اشبالت: نوعی چرم مصنوعی از ترکیب چرم طبیعی و مصنوعی  است. این نوع چرم بیشتر به صورت دو رویه بوده و در تولید کیف و کفش به کار می رود.

فروشگاه چرم مصنوعی کرج

خرید محصولات چرم مصنوعی

فروشگاه چرم مصنوعی کرج با توجه به شرایط خریداران در بازار امکان خرید عمده و همچنین ارزان چرم مصنوعی را برای مشتریان خود ایجاد کرده تا بتواند به فروش نسبتاً بالایی برسد و مشتریان بیشتری جذب نماید.
فروشگاه چرم مصنوعی در کرج تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری را در در دسترس قرار می دهند کافیست برای اطلاع از قیمت محصولات چرمی به کارشناسان فروش فروشگاه چرم مراجعه نمایید.
همچنین می توانید از سایت آنلاین فروش محصولات چرمی استفاده نمایید تا محصولات چرم مصنوعی را بدون صرف هزینه اضافی برای واسطه‌ها و هزینه های رفت و آمد خریداری کرده و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما