بازار داخلی فروش پارچه چرم مصنوعی با قیمت مناسب

چندین شرکت معتبر در زمینه تولید پارچه چرم مصنوعی فعالیت می‌کنند. فروش تولیدات این شرکت‌ها در اختیار مراکز مختلفی قرار دارد. در واقع تولیدکنندگان این محصول، نمایندگی فروش پارچه چرم مصنوعی را به این مراکز سپرده‌اند تا خریداران عمده به راحتی بتوانند این محصول را خریداری نمایند. این مراکزقیمت فروش پارچه چرم مصنوعی را به قیمت تولیدی کارخانه ارائه می‌دهند.

فروش پارچه چرم مصنوعی

انواع پارچه چرم مصنوعی

با توجه به اینکه از پارچه چرم مصنوعی در بازار فروش استقبال زیادی شده است و این محصول در صنایع مختلف کاربرد دارد، تولیدکنندگان پارچه چرم مصنوعی، این نوع پارچه را در طرح‌ها و مدل‌های متنوع تولید می‌کنند. این امر خرید این محصول را برای تولیدکنندگان محصولات چرمی نیز آسان‌تر می‌کند. پارچه چرم طرحدار یکی از زیباترین نمونه‌های چرم مصنوعی است که طرفداران زیادی دارد. از این نوع چرم مصنوعی بیشتر برای تهیه کیف و کفش و لباس استفاده می‌کنند. چرم منفذ‌دار نیز یکی دیگر از انواع چرم مصنوعی است. این نوع چرم با سایر چرم‌های مصنوعی کمی متفاوت است. چرم منفذ‌دار گزینه مناسبی برای تولید پوشاک است. چرم اکلیلی نیز نوعی چرم مصنوعی زیبا و براق است. این نوع چرم برای تولید مبلمان یا محصولات چرمی تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرم پلی‌اورتان بسیار نرم و لطیف و براق است. این نوع چرم نیز برای تهیه لباس و کیف و کفش یا مبلمان مناسب می‌باشد. چرم وینیل از کیفیت پایین‌تری برخوردار بوده و از آن برای جلد کتاب استفاده می‌شود. چرم اشبالت از ترکیب چرم مصنوعی با چرم طبیعی تولید‌ می‌گردد. از انواع  پارچه چرم مصنوعی می توان برای تودوزی داخل خودرو و روکش صندلی آن نیز استفاده نمود. مراکزی که در زمینه فروش چرم مصنوعی فعالیت می‌کنند، با ارائه انواع چرم مصنوعی در رنگبندی‌های متنوع، خرید این محصول را برای سلیقه‌های مختلف آسان می‌کنند.

فروش پارچه چرم مصنوعی

نکات مهم در مورد پارچه چرم مصنوعی

همانطور که می دانید فروش پارچه چرم مصنوعی دارای مشخصات و ویژگی‌هایی است که موجب شده است، تولیدکنندگان محصولات چرمی، این نوع چرم را به چرم طبیعی ترجیح داده و از آن استقبال زیادی نمایند. چرم مصنوعی قیمت ارزان‌تری از چرم طبیعی دارد. دوام و ماندگاری آن در حد مطلوب است. تنوع طرح و مدل همچنین رنگبندی در چرم مصنوعی بیشتر از چرم طبیعی است. به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز ندارد. در مورد ویژگی های مثبت پارچه چرم مصنوعی سخن گفتیم، اما با عیوب این نوع چرم نیز بهتر است، آشنا شوید. چرم مصنوعی در مقابل حرارت کیفیت خود را از دست داده و عملا بدون استفاده می شود. این نوع چرم اگر در معرض حرارت قرار گیرد جمع شده و مانند پلاستیک سوخته خواهد شد. چرم مصنوعی منافذی برای تبادل هوا ندارد.  همین امر موجب می‌شود، برخی افراد به این نوع چرم حساسیت پیدا کنند.  چرم مصنوعی اگر به مدت طولانی در محیط مرطوب نگهداری شود، کیفیت آن کاهش پیدا خواهد کرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما