کارخانه چرم مصنوعی شاهین

کارخانه تولید چرم مصنوعی شاهین با بیش از ۶۲ سال سابقه فعالیت و تولید ؛ با داشتن نیروهایی مجرب، کاربلد و متخصص یکی از ۵۰ شرکت فعال در زمینه تولید انواع چرم مصنوعی و ورقهای کلندری از اولین شرکتهایی است که برای مصارف متعدد و گوناگون مثل کیف، کفش، روکشی، مبلمان و … تولید چرم مصنوعی دارد.

 

چرم مصنوعی شاهین

ویژگی های چرم مصنوعی

از لحاظ ظاهری شکل کیف پول چرم طبیعی با هم با یکدیگر متفاوت است. به طوری که تنوع رنگی و بافتی چرم های مصنوعی آنقدر بالا است که انتخاب از میان آن ها دشوار می شود.

جنس لایه زیرین پشت چرم معمولاً از پنبه  تولید شده است. از چرم مصنوعی در تولید انواع لباس ها و کیف و کفش ها استفاده می شود. از ویژگی‌های چرم های مصنوعی می‌توان به خاصیت ضد عفونی، وزن بسیار سبک، راحتی در حین انجام کار ،دارا بودن بافت یکنواخت، قابلیت دوخت با دست علاوه بر چرخ خیاطی و در کنار همه این ها قیمت ارزان آن اشاره کرد و این عوامل باعث شده است که طرفداران چرم مصنوعی نسبت به چرم های طبیعی بیشتر شود.

چرم مصنوعی شاهین  در طرح های مختلف مثل ساده، ورنی و  طرحدار و غیره تولید می‌شود. رنگ بندی مشکی قرمز ،عسلی، طوسی، سبز ،خردلی و غیره باعث شده است تا در صنعت کیف و کفش سازی از از این محصول استفاده ویژه شود.

 

چرم مصنوعی شاهین

مرکز خرید و فروش عمده چرم مصنوعی شاهین

انواع چرم مصنوعی شاهین به لحاظ ساخت:

چرم  های مصنوعی به سه طریق ساخته می شود:

  1. ۱٫ چرم مصنوعی pu
  2. ۲٫ چرم مصنوعی pvc
  3. ۳٫ چرم میکروفایبر

چرم pu معمولاً در قطعات خودرو و کفی زیر کفش ها استفاده می شود و بسیار با کیفیت می باشد.

چرم pvc از پرفروش‌ترین چرم ها محسوب می شود و به دلیل شباهت زیادی که چربی طبیعی دارد در تولید پوشاک دستکش کاپشن های چرمی پالتو و غیره استفاده می شود.

چرم میکروفایبر یک چرم درجه یک از نوع مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر سرما و فرسایش  و در برابر  جریان‌های مختلف هوایی گرما سرما رطوبت بسیار عالی عمل می کنند.

لازم به ذکر است که کفش چرم تبریز میکروفایبر ترکیب چرم مصنوعی و پارچه چرمی است. انواع چرم مصنوعی براق برای وسایل مختلفی مثل: داخل ماشین ،کیف ، پوشاک، اسباب بازی ها و وسایل تزیینی به کار برده می شوند.

جنس این چرم  ها از پلاستیک می باشد و  شستشو و نگهداری آنها راحت است. این محصول ترک نمیخورد و راحتی پوسته پوسته نمی‌گردد و رنگ خود را از دست نمی‌دهد. بنابر این خرید چرم مصنوعی طلایی جایگاه بسیار بالایی دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در تماس باشید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما