کارخانه تولید چرم مصنوعی ترمو در زنجان

تولید کلاسور جلد چرم مصنوعی ترمو در کارخانه چرمسازی زنجان با مشکل مواجه شده. آیا این امر نشان دهنده کاهش استقبال از خود چرم می باشد یا تولیدکنندگان این شهر دچار معضل در خرید و فروش شده اند؟
چرم ترمو به دلیل ظاهر خاصی که دارد، بیشتر از سایر چرمهای مصنوعی مورد توجه قرار می گیرد. از چرم ترمو برای کارهای زینتی و نفیس استفاده می شود؛ کارهایی مثل جلد کتاب و قرآن، جلد سخت، سررسید، تقویم، قابهای چرمی و حتی لوح های تقدیر که هر کدام برای امور خاصی کاربرد دارند و باید ظاهری ماندگار داشته باشند. اینجاست که چرم ترمو اهمیتش احساس می شود.
از طرفی اگر بخواهیم برای چنین کاربردهایی از چرم طبیعی استفاده کنیم، خب هزینه بسیار بالاتر از آنچه تصور می کنیم می شود و اگر طرفدار صرف هزینه گزاف نیستید، توصیه می شود که از چرم مصنوعی بهره ببرید. بهرحال با اینکه ماندگاری اش به پای چرم طبیعی نمی رسد؛ اما چون محصول نهایی قرار نیست دائم مورد استفاده قرار گیرد، لذا هفت هشت سالی سالم می ماند.
مشکلی که وجود دارد، عدم عرض اندام چرمسازی شهرهایی چون زنجان در تولید و عرضه انواع چرم می باشد. اینکه دلیلش چیست، در ادامه بررسی خواهیم کرد؛ لکن باید به این نکته نیز توجه داشت که بازار ایران و جهان کم کم دارد به سمت تمرکز روی چرم طبیعی می رود. تعدد انواع این نوع کفش چرم سبب شده تا سلیقه ها بطور کامل تحت پوشش داده شوند. از طرفی اهمیت چرم طبیعی نیز برای مردم روشن گشته و همه دوست دارند از آن بهره بجویند. لذا طبیعی است اگر می بینیم دیگر استقبال چندانی از چرم مصنوعی نمی شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
چرم مصنوعی ترمو

مشکلات صنعت چرم سازی

مشکل تولیدکنندگان چرمسازی در ایران در امر تولید نیست. از آنها هر محصولی را در هر مدلی که بخواهید برایتان تولید می کنند. حتی اگر فرصت کافی را داشته باشند، می توانند طرحهایی به شما بدهند که لنگه اش را هیچ جا نتوان پیدا کرد. پس در امر ساخت و تولید هیچ معضلی وجود ندارد. پس مشکل کجاست؟
مشکل دقیقا در فروش همان محصولات است. تولیدی های ما چون با اصول فروش و بازاریابی آشنا نیستند و نمی توانند مشتریان پراکنده شده در سراسر کشور، استان و حتی شهر خود را گرد خویش جمع کنند، لذا تولیدات شان گوشه انبارها خاک می خورد و مجبورند به همین روال پیش روند تا کارشان تعطیل نشود. آنهایی که سرمایه داشتند، خرج کردند و خود را به همه معرفی نمودند؛ اما اکثریتی که بدون سرمایه هستند، بایستی تحولی در ساختار فروش خود بدهند.
اگر شما هم جزو تولیدکنندگانی هستید که مشکل فروش دارید، پیشنهاد ما این است که با فروشندگان و برندهای بزرگ وارد همکاری شوید تا آنها به سبب شهرتی که دارند و مشتریانی که از قِبَل همین شهرت کسب می کنند، محصول شما را نیز به فروش برسانند. همچنین فروشندگان سایت بازار چرم ایران نیز به سبب تبلیغات بهینه اینترنتی، می توانند مشتریان عمده را به تولیدکنندگان وصل کنند که توصیه می شود در این خصوص، یک مشاوره با آنها داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما