کارخانه تولیدی چرم مصنوعی قم

چرم مصنوعی قم بعد از حدود ۶ سال که پا به عرصه فعالیت، تولید و پخش در زمینه انواع چرم مصنوعی برای مصارف گوناکون ازجمله مبلی، کیف، کفش و …گذاشته است.

این شرکت تنها یکی از حدود ۵۰ کارخانه و شرکت فعال در صنعت چرم مصنوعی، یا همان چرم صنعتی است که برای صنایع مختلفی مثل صعنت مبلمان، روکش های چرم مصنوعی اتومبیل، دکوراسیون، چرمهای کیفی و کفشی و همچنین تولید سالنامه های چرمی، و… با استفاده از مواد پایه شیمیایی و نفتی مثل پی وی سی و پی یو، اقدام به تولید این محصول میکند.

 

چرم مصنوعی قم

کاربرد چرم مصنوعی قم

چرم مصنوعی یا همان چرم صنعتی به لحاظ کارایی مانند چرم طبیعی است و تفاوتی با آن ندارد حتی در بعضی موارد اسفاده های متعدد بیشتری نیز دارد. بیشترین کاربرد چرم مصنوعی در پوشاک و بخصوص کفش و کیف است که به علت ماندگاری و نگه داری آسان توانسته به یک محصول محبوب بین مردم تبدیل شود.

چرم مصنوعی انواع متفاوتی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی نیز دارند. برای مثال چرم منفذ دار نوعی چرم مصنوعی است که  روی سطح آن منافذ مختلفی وجود دارد. این منافذ باعث میشوند به دیگر لایه های موحود نیز هوا برسد.

نوعی دیگر از چرم مصنوعی چرم مصنوعی اکلیلی  است که به دلیل رنگ های متنوع در انواع مبلمان، کفش ف کیف و.. مورد استفاده قرار میگیرد. این چرم علاوه بر ظاهر زیبا و متنوع از مقاومت بسیار بالابی نیز برخوردار است.

نوع دیگری از چرم، چرم مصنوعی پیلی اورتان است که با داشتن یک کیفیت فوق العاده برای پوست انسان حساسیت زایی نمیکند. همچنین این محصول دارای ظرافت فوق العاده بالایی است و در انواع محصولات مانند مبل و البسه کاربرد دارد.

چرم مصنوعی وینیل نیز دارای انعطاف بالایی است اما این چرم  نسبت به  چرم پلی اورتان کیفیت پایین تری دارد و اغلب در جلد و شیرازه کتاب مورد استفاده قرار میگیرد.

 

چرم مصنوعی قم

مرکز پخش عمده چرم مصنوعی قم در بازار

تولید کننده چرم مصنوعی قم با توجه به نیاز بازار اقدام به تولید انواع چرم مصنوعی میکنند. تولید کننده محصولات خود را به طور مستقیم به عرضه کنندگان این محصول به فروش میرساند و عرضه کننده نیز با دقت به نوع پخش سعی در حفظ تعادل نرخ قیمتی این محصول دارد.

قیمت فروش چرم مصنوعی به موارد متفاوتی بستگی دارد. از جمله طرح آن، کیفیت آن و غیره به صورت کل قیمت چرم مصنوعی به مقدار قابل توجه ای چرم طبیعی کمتر است. و علاوه بر آن مدت ماندگاری چرم مصنوعی نیز از چرم طبعی بیشتر است.

فروش غیر حضوری محصولات چرم مصنوعی قم به دلیل اینکه هزینه های اضافی مانند رفت و آمد را ندارد، منجر شده که چرم مصنوعی با قیمتی نسبتا کمتری خرید کنید. و شما مشتریان عزیز میتوانید بر حسب سلیقه خود یک محصول با کیفیت را با کمترین هزینه تهیه نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و خرید انواع چرم مصنوعی قم با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما