چرم مصنوعی براق طرح خالدار

چرم مصنوعی براق طرح خالدار چگونه ساخته میشود و چه مشخصاتی دارد؟ عرضه چرم مصنوعی براق در کدام سایت ها و فروشگاهها انجام میشود؟ لطفا در ادامه با ما باشید.
امروزه صنعت کمربند چرم گاوی به عنوان بزرگترین صنایع تولیدکننده انواع محصولات چرمی به حساب می آیند که در تمام زمینه های پوشاک، دکوراسیون داخلی، صنایع خودروسازی، تابلو سازی، نمای بیرونی ساختمان ها و … کاربرد دارند. و روز به روز گسترش و نفوذ آن در سایر صنایع بیشتر میشود. دلیل ۀن هم کاملا مشخص است، چون این چرم ها از ترکیباب شیمیایی و پیلیمری تولید میشوند، میتوان تا تغییر این ترکیبات ، افزودن ماده شیمیایی جدید و یا تغییر ساختار های ملکولی و نانو ذرات آن، تنوع و کارایی بیشتری به آن داد. ولی چرم های طبیعی ساختار ثابت و بافت یکسانی دارند، نمیتوان کار زیادی روی آنها انجام داد. شاید فقط بتوان با کمی رنگ کاری و واکنس با بعضی مواد شیمیایی، تنوع محدودی با این نوع چرم داد، ولی در مقایسه با چرم مصنوعی سطح تنوع پذیری کمتری دارد.

چرم مصنوعی براق

چرم مصنوعی براق طرح خالدار

همانطور گفته شد، انواع چرم های مصنوعی از ترکیبات شیمیایی نظر پی وی سی و پلی اورتان تولد میشوند، که به دلیل تنوع پذیری بالایی که دارند، میتوان از آنها محصولات گوناگونی تولید کرد. چرم های مصنوعی انواع مختلفی دارند که نوع ورنی آن باعث براق شدن محصول میشود. این چرم مصنوعی براق با تغییراتی که در ساختار آن به وجود می آید براق میگردد و در تولید کمربند چرم مارال و کفش های براق و یا پارچه های براق و … کاربرد دارد و باعث زیبایی و درخشندگی خاصی میشود. با دستکاری های دیگر روی ورنی میتوان آنها به شکل طرح های خالدار در آورد که زیبایی و تنوع محصول را دوچندان میکنند

فروش چرم مصنوعی براق طرح خالدار

تولیدکنندگان چرم های مصنوعی انواع مختلف محصولات خود را از طریق نمایندگی ها و مراکز تایید شده خود به فروش میرسانند.چرم مصنوعی طرح دار نیز در تمام نمایندگی ها رسمی موجود است و شما میتوانید با خیالی راحت کالای خود را انتخاب و خریداری نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما