نمایندگی فروش چرم مصنوعی در ایران

چرم مصنوعی چه نوع چرمی است و چگونه تولید میشود؟ مصارف اصلی چرم مصنوعی چیست و نمایندگی های فروش آن در کشور کجاست؟ در ادامه در مورد این موارد صحبت میکنیم.
چرم های مصنوعی و کیف پول چرم یکی از اساسی ترین ارکان صنعت چرم سازی به حساب می آیند که جا پای خود را بیش از قبل در این صنعت محکم گرده اند. چرم مصنوعی امروزه میتواند تا حد زیادی جانشین چرم طبیعی شود و اکثر نیازهای مردم را در این زمینه برطرف کند. دلیل این قضیه نیز برمیگردد به خصوصیات ویژه ایی که در انواع چرم مصنوعی وجود دارد و باعث برتری مناسبی نسبت به چرم طبیعی شده است. این دلایل را در ادامه خدمت شما عزیزان عرض میکنیم.

ویژگی های چرم مصنوعی کدام است

چرم مصنوعی و کیف مدارک چرم همانطور که قبلا گفتیم از مواد پلیمری تشکیل میشود و نیازی به استفاده از پوست حیوانات در ساختار این چرم نیست. از این رو محدودیت های تنوع پذیری ساختار های طبیعی ندارد. در واقع یکی از نقاط قوت و برتری چرم مصنوعی نسبت چرم طبیعی، همین مسله است. در واقع اگر بخواهیم دلایل برتری چرم مصنوعی را در مقایسه به بقیه چرم ها مقایسه کنیم به این موارد میرسیم:

  • تنوع پذیری چرم مصنوعی بیش از نوع طبیعی است
  • حالت ضد آب و ضد باکتریال چرم مصنوعی
  • قیمت ارزان تر این چرم نسبت به نوع طبیعی
  • مراحل تولید سریعتر نسبت به چرم طبیعی
  • و…

این چرم در تولید تمام موارد چرم طبیعی کاربرد دارد که از کیف، کفش شروع میشود و به برزنت و فلکسی ها پایان می یابد.

نمایندگی چرم مصنوعی در ایران

خوشبختانه در زمینه فروش چرم مصنوعی شرکت های مختلفی با راه اندازی کارخانه جات مختلف این صنعت را ساپورت میکنند. قیمت مناسب، تنوع پذیری بالا و سیر کوتاه محصولات چرم مصنوعی باعث شد که تولیدکنندگان چرم مصنوعی به فکر نمایندگی های فروش متعددی در کشور باشند که شما میتوانید با حضور در این نمایندگی ها مشکلات و نیازمندی های خود را حل نماییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما