معرفی انواع چرم مصنوعی

انواع مختلف چرم مصنوعی کدام است و چگونه تولید میشود؟ کدام فروشگاهها فروش و عرضه این نوع چرم ها را برعهده دارند؟ دوستان گرامی لطفا ما را تا پایان همراهی بفرمایید.
چرم به طور کلی از صدها سال پیش با ما همراه بوده است و انسان ها از پوست حیوانات مختلف آن را تولید کرده و در مصارف سنتی و اولیه از آن استفاده میکردند.

کیف پول چرم امروزه توسعه بیشتری پیدا کرده اند و در زمینه های مختلفی کاربرد دارند. چرم به صورت کلی به دو گروه تقسیم میشود: چرم طبیعی و چرم مصنوعی. چرم های طبیعی از همان پوست حیوانات تولید میشوند ولی چرم های جدید که چرم مصنوعی نیز نام دارند با استفاده از مواد شیمیایی تولید شده و مصارف تولیدی بالایی را پوشش میدهد.

انواع چرم مصنوعی چیست؟

انواع چرم مصنوعی با استفاده از مهندسی مواد و از ترکیب مواد شیمیایی و پیلیمری با هم تولید میشوند و دیگر نیاز به کشتار حیوانات و استفاده از پوست آنها نیست. یکی از بهترین خواص چرم مصنوعی، تنوع پذیری بالا این محصول است که باعث تنوع پذیری اجناس ساخته شده از این محصول میگردد. مهمترین محصولات چرم مصنوعی تولیدی از این چرم عبارتند از: کیف، کفش، کمربند، پارچه های مختلف، لباس، چادر های مسافرتی، فلکسی و برزنت ها و… و اما اساسی ترین انواع چرم مصنوعی نیز به این شرح است:

  • چرم مصنوعی معمولی
  • چرم مصنوعی pvc
  • چرم مصنوعی پلی اورتان

همه این رده ها از اصول ساخت مشابه ایی تولید میشوند و در تولید محصولات مختلف نیز تا حد زیادی مشابه اند.

مراکز فروش انواع چرم مصنوعی

امروزه به دلیل گستردگی سطح تولیدات کیف مدارک چرم و قیمت مناسب و تنوع پذیری بالا آن، تولیدکنندگان چرم مصنوعی سعی در پیشرفت های بزرگی در توسعه و تولید این چرم دارد تا زمینه برای افزایش بهره وری از آن جهت تولید محصولات مختلف افزایش یابد. دوستان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با تیم ما در سایت چرم ایران در تماس باشید. ما همیشه با شما هستیم و تلاشما در جهت رضایتمندی شما بزرگواران است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما