مرکز پخش چرم مصنوعی روکش صندلی

چرم مصنوعی روکش صندلی به علت تولید آسان تر و قیمت نسبتا ارزان تر از چرم طبیعی، دارا بودن کیفیتی قابل قبول به عنوان جایگزینی برای چرم طبیعی به شمار میرود و همچینین محدوده ی وسیعی به عنوان کالا واسطه مورد استفاده قرار میگیرد و تولید این محصولات به روش خشک و تر صورت میگیرد.

 

چرم مصنوعی روکش صندلی

مقایسه چرم طبیعی و مصنوعی

تولید چرم مصنوعی روکش صندلی کاری نسبتا دشوار است و تولید آن در تعداد پایین است که این تعداد قابلیت پاسخ گویی به نیاز افراد را ندارد، همچنین انرژی صرف شده در تولید این نوع چرم بسار بالاست و نیاز مند هزینه های بسیار زیاد است.

بر خلاف این محصول چرم مصنوعی از مواد کاملاً مصنوعی که هزینه اولی کمی دارند تولید میشود، و دوخت و برش آن بسیار آسان تر از چرم طبیعی است، تولید آن به دلیل هزینه اولیه کم انبوه است و قیمت نهایی تولید تفاوت قابل توجه ای با چرم طبیعی دارد.

همچنین چرم مصنوعی روکش صندلی نیاز کمی به تعمیرات دارد و با وسایل ساده ای ماننده یک پارچه و آب تمیز میشود، البته شایان ذکر است برخی از چرم های مصنوعی با عملکرد منحصر به فرد میتوان لکه ها جوهر و مایع  را تنها با یک پارچه نم دار تمیز کنند.

چرم مصنوعی بسیار پرکاربرد است، از جمله کارایی این محصول استفاده آن به عنوان چرم روکشی است که در صنایع مختلف ازجمله تولید کفش، کیف، مبل و… کاربرد دارد.

یکی از پر مصرف ترین صنایع چرم مصنوعی صنایع خودروسازی است که به عنوان روکش صندلی، سقف و … مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از مواد اولیه که در ساخت چرم مصنوعی مورد استفاده قرار میگیرد و درصد وزنی بالایی از آن را شامل میشود چرم پلی وینیل است که در داخل کشور ما خط تولید ندارد و عمدتا از روسیه و کره خریداری میشود.

 

چرم مصنوعی روکش صندلی

صادرات چرم مصنوعی روکش صندلی

صادرات محصولات چرم مصنوعی در کشور ما دارای شرایط ویزه و خاصی نیست و ارتباط مستقیم با تقاضای مصرف کننده خارجی دارد. از تولید کنندگان چرم مصنوعی در ایران شرکتهای معتبری از جمله شرکت تهران دلتا و… هستند که موفق به صادرات چرم مصنوعی شده اند.

بیشترین چرم مصنوعی صادر شده در ایران به کشور های عربی مجاور است. که البته سود زیادی با خود به همراه دارد.

همچنین برای خرید محصولات چرم مصنوعی در کشور میتوان به فروشگاه های موجود در سراسر کشور مراجعه کرد و محصول مورد نظر خودر را با بهترین قیمت پیشنهادی خریداری کرد. امروزه کارخانه های تولید چرم مصنوعی با تکنولوژی های پیشرفته به تولید و عرضه محصولات چرم مصنوعی میپردازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید چرم مصنوعی روکش صندلی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما