مرکز پخش انواع چرم مصنوعی هورس

چرم مصنوعی هورس به دلیل شباهت بسیار بالای آن به نمونه های چرم هورس حیوانی و همچنین زیبایی ظاهری و ماندگاری بالا در تولید انواع کیف پول، جای مدارک و کارت، کیف، کمربند و بسیاری دیگر از پوشاک، اکسسوری و حتی روکش صندلی مورد استفاده قرار میگیرد. چرم مصنوعی هورس با قیمت بسیار مناسب در این سایت موجود بوده و شما میتوانید جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرم مصنوعی هورس این مطلب را مطالعه فرمایید.

 

چرم مصنوعی هورس

چرم مصنوعی هورس چه ویژگی هایی دارد؟

چرم مصنوعی هورس به دلیل ظرافت ظاهری بسیار بالا به نسبت دیگر چرم های مصنوعی استفاده گسترده ای در تولید پوشاک و اکسسوری به خصوص پوشاک و اکسسوری لوکس مردانه دارد. چرم مصنوعی هورس در تولید کیف پول، کفش، کیف دستی و دوشی و همچنین انواع کت زنانه و مردانه کاربرد زیادی دارد و دلیل قیمت مناسب تر آن نسبت به چرم هورس حیوانی مورد استقبال مشتریان میباشد.

چرم هورس از پوست دباغی شده گاو، گوساله و گوسفند تولید میشود و به دلیل شباهت ظاهری آن به پوست اسب (horse) به این نام شناخته میشود.

چرم هورس حیوانی برای تولید شیک ترین و لوکس ترین لوازم مثل کمربند مردانه، کت، کفش و همچنین تولید مبل و روکش صندلی خودرو های گران قیمت مورد استفاده قرار میگیرد اما قیمت بالای آن باعث شده است برای محصولات تولید شده از این چرم به طور معمول در دسترس عامه مردم نباشد.

به همین دلیل تولید کنندگان چرم مصنوعی، از چرمهای صنعتی قیمت مناسب به خصوص چرم مصنوعی هورس برای تولید محصولات با قیمت متناسب تر استفاده میکنند.

 

چرم مصنوعی هورس چرم مصنوعی هورس چرم مصنوعی هورس

چرم مصنوعی هورس را از کجا تهیه کنیم؟

جهت تهیه چرم مصنوعی هورس در رنگ های مختلف و همچنین انواع دیگر چرم مصنوعی میتوانید محصولات موجود در وبسایت را بررسی کنید.

چرم مصنوعی هورس در اندازه های مختلف با مناسب ترین قیمت بازار جهت سفارش تولید کنندگان و مشتریان عزیز موجود بوده و همچنین برای متقاضیان سایر استان ها امکان ارسال سریع از طریق پست وجود دارد.

لطفا به دلیل نوسانات ارزی بازار جهت خرید انواع چرم به خصوص چرم مصنوعی هورس آخرین قیمت موجود در وبسایت را چک کرده و یا در صورت نبودن قیمت از طریق شماره های موجود در وبسایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

چرم مصنوعی هورس موجود در وبسایت با کیفیت تضمینی ارائه شده و مناسب تولید انواع کفش چرم، کیف، پوشاک، اکسسوری و همچنین لوازم خانگی و روکش صندلی و مبل میباشد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نخوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده با ما در تماس باشید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما