بزرگترین مرکز خرید و فروش چرم مصنوعی لباس

از انواع چرم مصنوعی در صنعت پوشاک نیز استفاده می‌شود. کت چرمی، پالتو و کاپشن چرمی را در مدل‌های زنانه، مردانه و بچگانه می‌توان در بازار فروش پیدا کرد. چرم مصنوعی لباس از بین انواع چرم‌های مصنوعی پلی‌اورتان، اکلیلی و طرحدار انتخاب می‌شود. این نوع چرم بسیار لطیف و نرم بوده و برش و دوخت راحتی دارد.

 

چرم مصنوعی لباس

تاریخچه تولید چرم مصنوعی

از همان زمان که انسان به شکار حیوانات پرداخت، فهمید که از پوست این حیوانات می تواند برای محافظت از بدن در مقابل سرما و گرما نیز استفاده کند. به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی، فرآیندهای مختلفی روی پوست حیوانات صورت گرفته و از آن چرم طبیعی بدست آمد. چرم طبیعی قیمت گرانی داشت و تولید آن جوابگوی نیاز بازار نبود. به این ترتیب انسان با استفاده از مواد پلاستیکی یاد گرفت که پارچه چرمی، شبیه به چرم طبیعی را تهیه نماید.

چرم مصنوعی به صورت چندین لایه طراحی شده است. لایه زیرین ذاین چرم از پارچه نخی یا پلی استر و لایه های بعدی از مواد پلیمری می باشد. شباهت خاص چرم مصنوعی لباس به چرم طبیعی، قیمت ارزان این چرم و ویژگی‌های منحصر به فرد آن موجب شد که چرم مصنوعی خیلی زود جایگاه خود را در بازار چرم پیدا کند. از  چرم مصنوعی در صنایع مختلف از جمله تولید پوشاک بسیار بهره گرفته شده است.

 

چرم مصنوعی لباس

بازار فروش چرم مصنوعی لباس

همانطور که اشاره شد در بازار فروش چرم مصنوعی از این مدل چرم استقبال زیادی شده است. دلیل امر به ویژگی‌های خاص این محصول برمی‌گردد. شباهت چرم مصنوعی یکی از دلایل مهم برای رونق بازار فروش این محصول است. چرم طبیعی قیمت گرانی دارد، طبیعی است لباس‌هایی هم که با چرم طبیعی تهیه می‌شوند، گران‌قیمت بوده و اقشار مختلف قدرت خرید آن را نخواهند داشت. قیمت چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی بوده و قیمت البسه چرم مصنوعی نیز تقریبا مناسب است.

دوام و ماندگاری چرم مصنوعی نیز در حد مطلوبی می‌باشد. این نوع چرم با قرار گرفتن در معرض نور‌خورشید تغییر رنگ نمی‌دهد.

سرمای محیط نیز نمی‌تواند موجب کاهش کیفیت چرم مصنوعی شود. چرم مصنوعی آب را جذب نمی‌کند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای لباس‌های زمستانی است. خوش برش و خوش دوخت بودن از ویژگی‌های دیگر چرم مصنوعی است. لباس‌هایی که با چرم مصنوعی تهیه می‌شوند، تن‌خور بسیار شیک و زیبایی دارند.

برای نگهداری از چرم مصنوعی لباس به شرایط خاص یا نکات ویژه‌ای نیاز نمی‌باشد، در صورتی که چرم طبیعی هر چند وقت یکبار باید به کمک روغن یا واکس مخصوص، جلا داده شده تا دچار ترک یا پوسته‌ پوسته شدن نگردد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما