مرغوب ترین چرم مصنوعی مبلی

از چه چرمی برای روکش مبلمان استفاده میشود؟ مرغوب ترین چرم مصنوعی مبلی چیست؟ فروشگاه های عرضه مرغوب ترین چرم مبلی کجاست؟ در ادامه قصد داریم شما را با این نوع چرم آشنا کنیم.
مبلمان یکی از پرفروش ترین لوازم منزل است که معمولا در تمام ادارات و اکثر منازل با طرح ها و مدل های مختلف دیده میشود و علاوه بر راحتی در نشستن، به زیبایی منزل نیز کمک زیادی میکند.

مرغوب ترین چرم مصنوعی مبلی

چرم های مصنوعی برخلاف چرم های طبیعی از پوست حیوانات درست نمیشود بلکه از ترکیب مواد پلیمری نظیر pvc و پلی اورتان و طی مراحل مختلف و با به کار گیری ماشین الات چرم سازی تولید میشود. این نوع چرم علاوه بر قیمت مناسبتری که نسبت به چرم های طبیعی دارد، توانایی بالایی در رنگ بندی ها تولید طرح های متنوع نیز داراست. چرم های مصنوعی برای مصارف و ساخت محصولات مختلف به کار میرود که یکی از مهم ترین آنها، روکش مبل است. چرم مصنوعی ویکتوریا است که یکی از پرمصرف ترین چرم ها در صنعت مبل سازی است. این چرم در دو نوع ایرانی و خارجی موجود است که نوع ایرانی کیفیت کمتری دارد و توصیه میشود فقط در روکش اطراف مبال از آن استفاده شود. نوع خارجی آن به دلیل مرغوبیت بالاتری که دارد، در قسمت نشیمن گاه مبل به کار میرود. چرم مصنوعی مبلی فواید زیادی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • عدم نفوذ آب به لایه های داخلی مبل (به دلیل حالت ضد آب)
  • تمیز کردن راحت گرد و غبار و چربی از روی مبل فقط با یک دستمال
  • قیمت به صرفه تر نسبت به چرم طبیعی
  • عمر زیاد چرم مصنوعی (البته به شرطی که واکس مبل فراموش نشه)

مراکز فروش چرم مصنوعی مبلی

همانطور که گفتیم در بین چرم های مصنوعی، چرم ویکتوریا بسیار مرغوب، زیبا و بادوام است.شما میتوانید از طریق تماس حضوری یا ارتباط اینترنتی یا تلفنی با نمایندگی های فروش چرم ویکتوریا، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید. شما همچنین از طریق ارتباط با سایت چرم ایران میتوانید از مشاوره با همکاران مجرب ما نیز در جهت انتخاب و خریدی مطمین کمک بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما