قیمت فروش اینترنتی چرم مصنوعی پوست ماری

چرم مصنوعی پوست ماری در سایت های اینترنتی در سراسر کشور به فروش می رسد. قیمت فروش چرم مصنوعی با طرح پوست ماری در صورت تهیه کردن آن از سایت های فروش عمده اینترنتی بسیار پایین تر از بازار خواهد بود.
هنگامی که می خواهیم درباره ساعت چرم مردانه مصنوعی صحبت کنیم. با تنوع عظیمی از مدل و رنگ مواجه می شویم و علت اصلی ابن حجم در تنوع هم ابتدا نیاز فراوان بازار و بعد از آن رقابت شدیدی که در بین تولید کنندگان برای در اختیار گرفتن بازار  این محصول می باشد و یکی از این محصولات چرم مصنئعی پوست ماری است.

چرم مصنوعی طرح پوست ماری

چرم مصنوعی از انواع مختلفی در رنگ و طرح و ضخامت تشکیل شده و همین امر باعث می شود با دنیایی از مدل ها مواجه باشیم.یکی از این مدل ها طرح پوست ماری است که برگرفته شده از پوست مار در نیای طبیعت می باشد. تنوع همین طرح به دلیل تنوع اشکال پوست مار بسیار زیاد است و البته در تنوع رنگی فوق العاده فراوان و ضخامت های  گوناگون وجود دارد.

چرم مصنوعی با طرح پوست ماری مخصوص افراد خاص پسند است و البته کسانی که علاقه وافر به پوست حیوانات دارند ولی جزء دسته گروه حفظ حیوانات می باشند. این مدل چرم طرح دل بخواه این گروه را بدون از بین بردن حیوانی در اختیار آنان قرار می دهد.

روش تولید چرم مصنوعی طرح پوست ماری

برای تولید چرم پوست ماری ابتدا در آزمایشگاه کارخانه نمونه طرح تولید شده و نکاتی که باید قبل تولید تیراژ در نظر گرفته شود مشخص می شود. اما در خصوص روش تولید کمربند مردانه چرم بوفالو های طرح دار نکته قابل عرض که سبب ایجاد تفاوت در طرح ها می شود. تغییر کاغذ رلیز یا به عبارتی همان کاغذ حاوی طرح ها است.

حال به شرح مختصری از مراحل تولید می پردازیم:
ابتدا کاغذ حاوی طرح پوست ماری در رول بازکن قرار داده می شود. این  کاغذها از 1800 تا 2000 متر طول و 154 سانتیمتر عرض دارند. وقتی کاغذ برای تولید به ترتیب از دستگاههای تولید عبور می کند این مراحل ااتفاق ما افتد.
ابتدا مواد بدست آمده در اتاق MIX که شامل اسکین، فوم وچسب است به ترتیب در تیغه های یک و دو و سه قرار داده شده و همچنین تنظیمات دستگاه که شامل دما حرارت کوره، سرعت و تنظیم تیغه است توسط مدیر بخش تولید تنظیم می گردد.
مسئول تیغه اول مواد اسکین را پشت آن ریخته و کاغذ از بین تیغ اول و غلط زیر آن عبور کرده این فلصله مشخص کننده ضخامت است و توسط نمونه داده شده از طرف مشتری تعیین می شود. کاغذ رلیز که حاوی اسکین برروی خود است به دلیل مقاوم بودن در برابر حرارت وارد کوره شده، پخته می شود.
سپس وارد غلطک سردکن شده و پس از سرد شدن از آن خارج شده و وارد تیغه دوم که برای فوم است می شود البته قبل از ورود مواد فوم توسط مسئول دستگاه پشت غلطک ریخته می شود ضخامت فوم نیز از فاصله بین تیغه و غلطک آن که بوسیله مسئول دستگاه تنظیم شده مشخص می شود. مواد فوم وارد کوره شده و در حین پخته شدن متورم شده و فوم می شود.
در این زمان ضخامت اصلی فوم دیگر به دست آمده است.
ضخامت چرم به فرمول و مواد فوم و حرارت کوره و سرعت خط تولید بستگی دارد. در ادامه مانند مرحله اول در غلطک سردکن سرد شده و وارد تیغه سوم که پخش کننده چسب یا لایه پلاستر است می شود. حال می رسد به بخش لمیناتور و دراین بخش پارچه بر روی چسب لمینت می شود و توسط دوغلطک کاملا پرس شده تا به هم چسبیده شود.
مانند دو مرحله قبل دوباره وارد غلطک سردکن شده و پس از خروج به راحتی از کاغذ رلیز جدا می گردد. کاغذ و چرم مصنوعی حاوی طرح مورد نظر که همان طرح پوست ماری باشد هر کدام به طور جدا رول شده و چرم مصنوعی آماده تحویل به مشتری می گردد و کاغذ برای مصرف دوباره کنار گذاشته می شود.

قیمت چرم مصنوعی پوست ماری

با توجه به مراحل تولیدی که گفته شد و مواد استفاده شده و  کیفیت کار و ضخامت چرم قیمت نهایی تعیین می شود. این مدل چرم را اگر بخواهید از بازار تهیه کنید گران تر از خرید عمده برای خریدار تمام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما