فهرست تولیدکنندگان چرم مصنوعی

انواع چرم مصنوعی چیست؟ فهرست تولیدکنندگان بنام چرم مصنوعی کدام است؟ چگونه میتوان با این تولیدکنندگان در ارتباط بود؟ در این سایت قصد داریم شما را با بزرگان این محصول آشنا کنیم.
امروزه چرم مصنوعی وارد هر صنعتی شده است از پوشاک، کیف، کفش و لباس گرفته تا صنایع مبلمان و صنایع خودروسازی و… در کل سری توی سرها در آورده است که واقعا گسترش آن مثل دنیای ما که گسترش انبساطی دارد، چرم مصنوعی نیز رشد و گسترش لجام گسیخته ایی پیدا کرده است. صنایع چرم سازی که تولید چرم طبیعی را انجام میدادند، برخی از آنها وارد صنعت تولید این چرم و ساخت محصولات متفاوت از این نوع چرم شده اند. در کل چرم مصنوعی به شما سلام میکند، جواب سلام واجبه!

انواع چرم مصنوعی کدام است؟

چرم های مصنوعی از ترکیبات پلیمری با موادی نظیر pvc و پلی اورتان حاصل میشود که در تولید آن نیازی به دباغی و چرم حیوانات نیست. فقط با استفاده از دستگاه های پیشرفته صنعتی تولید میشوند و هم وقت کمتری میگیرد و نیز برای تولید کننده کم هزینه تر و به صرفه است. چرم های مخصنوعی به دو خانواده مختلف تقسیم میشوند که فهرست چرم مصنوعی عبارتند از:

  1. چرم مصنوعی پلی اورتان
  2. چرم مصنوعی pvc

نوع اول از ترکیب لایه ایی به نام skin و لایه ایی اسفنج پی وی سی تولید میشود. که در تولید پوشش های ضد آب مانند تولید برزنت و چادر های سایبان و چادر های مساافرتی کاربرد دارد. نوع دوم که اکثرا از مواد پلی اورتان تولید میشود شباهت عجبی به چرم طبیعی دارد. این نوع چرم در تولید محصولات کاربرد دارد که نیاز به مقاومت بالایی دارند، مانند کیف و کفش و همچنین تولید لوکش مبلمان و صندلی خودروها.

فهرست تولیدکنندگان چرم مصنوعی

در خصوص شرکت های تولید کننده چرم مصنوعی میتوان گفت، به دلیل تقاضای زیاد و بازار هدف گسترده، تولیدکنندگان زیادی وار این عرصه شغلی شده اند و با تاسیس اماکن بزرگ و به کار گیری نیروی انسانی و ماشین آلات صنعتی زیاد، تولید انبوه محصولات چرم مصنوعی را انجام میدهند. شما میتوانید برای آشنایی با این مراکز با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما