خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی

خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی راحت و اسان است، زیرا سایت ما یکی از منابع خوب و عالی و مستقیم خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی میباشد.
چرم طبیعی و چرم مصنوعی همانطور که بسیار خوب هستند تفاوت هایی با یکدیگر دارند که نیاز است بدانید، پس تا اخر این پست همراه ما باشید.
برای تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی راه های متفاوتی وجود دارد که در اینجا چند راه را برای شما میگوییم تا در موقع خرید مشکلی نداشته باشید .
۱- یکی از راه هایی که هم آسان است و هم بی دردسر تر نسبت به راه های دیگر است ،خواندن دقیق مشخصات محصولی که میخواهید بخرید . حالا شما باید چه مواردی را بخوانید و برایتان مهم باشد و به آن دقت داشته باشید ؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بیشتر محصولات چرم طبیعی و دستکش چرمی جوشکاری که کار برند و اصیل هستند حتما به طور قطع شناسنامه یا اطلاعاتی برروی خود دارد که مورد نیازمشتری است و شما عزیزان باید به آن دقت داشته باشید از جمله :

۱- نوع چرم ( چرم گاوی ، گوسفندی ، بز یا آهو )

۲- نوع پرداخت ( کامل اصلاح شده دانه دار )

و….. اینها مواردی هستند که شما باید دقت کنید .
۲- دومین مورد تست رطوبت است ، شما میتوانید چند قطره آب بر روی چرم طبیعی بریزید و نگاه کنید ، حال میبینید که چرم طبیعی چون دارای منافذ کوچک و ریز است آب را جذب میکند و دفع نمیکند، اما اگر همین چند قطره آب را روی چرم مصنوعی بریزید میبیند که آن را دفع میکند. فقط باید دقت داشته باشید که بیشتر از چند قطره بر روی چرم طبیعی نریزید تا چرمتان خراب نشود چون نباید چرم طبیعی نباید زیاد مورد رطوبت قرار گیرد .

خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی

خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی
خرید و فروش چرم مصنوعی روکشی و کاپشن زنانه نوین چرم بسیار کار مهمی است که باید در آن دقت لازم را داشته باشید تا گیر آدم های کلاهبردار نیفتید، از همین رو سایت ما شرایط خرید آنلاین و آفلاین شما عزیزان را فراهم کرده است .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما