جدیدترین مدل های چرم مصنوعی در تهران

چرم مصنوعی چیست و چه تفاوتی با چرم طبیعی دارد؟ مدل های مختلف چرم مصنوعی کدام است و از چه وبسایت هایی قابل خریداری اند؟ و اما بریم سر جواب سوالات.
امروز نیاز تولیدکنندگان کمربند چرم گاوی بیش از پیش به افزایش یافته است و چرم های طبیعی حیوانی نمیتوانند مانند گذشته نیاز این صنایع تولیدی را حل کنند. دلیل این موضوع هم سه چیز است، اول اینکه تولید محصولات چرمی به دلیل تقاضای بالای مشتریان روند سعودی بسیار زیادی پیدا کرده است دوما میزان تنوع محصولات بالا رفته است یعنی اگر به فرض در گذشته با چرم طبیعی کیف و کفش و کمربند تولید میشد، امروزه اجناس جدیدی مثل فرش چرمی، دامن چرمی، پارچه چرمی و … به این موارد اضافه شده است و سومین دلیل کاهش تولید و پرورش حیواناتی چون گاو، گوسفند، بز و… است که این هم به کاهش پشتیبانی دولت از دامداران برمیگردد.تمام این موارد باعث شده ما به یک جایگزین برای چرم طبیعی نیاز داشته باشیم. اینجاست که مراسم معارفه چرم مصنوعی آغاز میشود!

تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی

چرم های طبیعی از پوست حیوانات تولید میشوند که در طی عمل دباغی پوست به جنسی مقاوم و پایدار و نیز منعطف بنام چرم تبدیل میشود. که این چرم به نوبه خود توسط صنایع تولید محصولات چرمی به انواع اجناس مختلف تبدیل میشود که برخی از آنها عبارتند از: کیف، کفش، کمربند، پارچه چرمی، روکش مبلمان و صندلی ماشین و … در تولید چرم مصنوعی دیگر نیاز به پوست حیوانات نیست بلکه این چرم از واکنش دادن ترکیبات شیمیایی پلیمری با هم پدید می آید. که از جمله مهمترین چرم های مصنوعی عبارتند از

  • چرم مصنوعی معمولی
  • چرم مصنوعی pvc
  • چرم مصنوعی پلی اورتان

تمام انواع چرمهای مصنوعی در تولید کمربند چرم مارال که در بالا ذکر شد کاربرد دارند و میتوان تمام محصولات تولیدی با چرم طبیعی را اینجا با چرم مصنوعی نیز تولید کرد. جدای از این مسایل چرم های مصنوعی به دلیل تنوع پذیری بالا، قیمت پایین، روند تولید کوتاه و ضد میکروب بودن، از برتری بیشتری نسبت به چرم طبیعی برخوردارند.

چرم مصنوعی تهران

جدیدترین انواع چرم مصنوعی در تهران

هر برندی که به کار تولید چرم مصنوعی در تهران مشغول است برای تداوم و تبلیغ کار خود وبسایت هایی را طراحی میکند که علاوه بر بحث معرفی و توضیح محصولات، امکانی برای خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان تهرانی و شهرستانی فراهم میکند. به دلیل وجود انبوه تولید کنندگان و متعدد بودن سایت های چرم، شما میبایست ابتدا برند مورد علاقه خود را انتهاب کنید سپس از طریق ارتباط با ما نسبت به خرید محصولات مورد علاقه تان اقدام نمایید. سایت فروش چرم ایران با داشتن پرنسل فروش و بازرگانی مجرب و باتجربه آماده ارایه هر گونه خدمات خرید و فروش محصولات چرم مصنوعی تهران به شما عزیزان میباشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما